Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Irene30
Det sies at man skal gi mme ferskest mulig, men jeg gjør det på dette viset da.. [8|]
Er slitsomt nok å holde Ben i sjakk de minuttene det tar å varme flaska om jeg ikke hadde måttet varme opp vann, avkjøle det til 40 grader og måle til og riste og alt det der også. Har liksom fullt opp med ting om dagen og om natta så vil jeg være mest mulig effektiv slik at han vet det er natt og det skal soves...
ORIGINAL: Grete71
Jeg laget også klar ca 5 flasker de første månedene. Nå har jeg vannkoker, koker vann hver dag - det kan stå 1 døgn i romtemperatur. Kjapt å varme i mikro da, blander i pulveret, og vips! er det ferdig!
Tror jeg har lest en plass (på pakken??) at dersom du lager klar flere flasker, skal disse settes inn fortest mulig i kjøleskapet. Altså varme. Er også viktig at vannet ikke er for varmt når pulveret blandes i, fordi det da kan skje en "kjemisk" reaksjon som kan gi bebisene litt mer mageknip.... [&o]
ORIGINAL: Stardust
Jeg laget også klar ca 5 flasker de første månedene. Nå har jeg vannkoker, koker vann hver dag - det kan stå 1 døgn i romtemperatur. Kjapt å varme i mikro da, blander i pulveret, og vips! er det ferdig!
Tror jeg har lest en plass (på pakken??) at dersom du lager klar flere flasker, skal disse settes inn fortest mulig i kjøleskapet. Altså varme. Er også viktig at vannet ikke er for varmt når pulveret blandes i, fordi det da kan skje en "kjemisk" reaksjon som kan gi bebisene litt mer mageknip.... [&o]
det var en god ide..koke vanne på forhånd...det har jeg ikke tenkt på[8D]
hva er det du sier at det kan skje en kjemisk reagsjon som gir mageknip???på colett sin pakke står det bare at man skal avkjøle noen minutter mens på nan står det 40-45 grader[8|]må gå til innkjøp av et temperatur mål da...nå har jeg tatt det på feelingen.blir vannet for kaldt skiller det ut pulveret å det er jo iallefall ikke bra.[&o]
ORIGINAL: xcrazyx
Samme gjør vi her, koker en liter om gangen...slipper å ha flasker i kjøleskapet som tar opp mye plass ( som vi ikke har) og at melken blir "gammel"!!!
kan også regulere mengde fra måltid til måltid, tar ikke mye lengre tid enn kunn oppvarmingen!!