Morsmelkgiver

Nicki1993

En liten i magen ❤️
sykehuset kalnes i Sarpsborg mangler morsmelk i morsmelkbanken(gis til syke små nyfødte) så jeg tenke å melde meg som giver.

Har noen av dere gjort dette før? Hva er deres erfaring? Hvor mye ga dere i mnd?

Ring å be om uforpliktende samtale? Er en flott ting å gjøre når man har mulighet!

Skulle gitt selv men har ikke sykehus i nærheten som tar imot

Ville bare si at dere som gir morsmelk er engler :)
Jeg er så glad for at mitt premature utsultede knøtt kunne få morsmelk i den sultne lille magen sin de første ukene. Det er jo så uendelig mye bedre for umodne små tarmer enn det erstatning er.

Ville bare si at dere som gir morsmelk er engler :)
Jeg er så glad for at mitt premature utsultede knøtt kunne få morsmelk i den sultne lille magen sin de første ukene. Det er jo så uendelig mye bedre for umodne små tarmer enn det erstatning er.

Det forstår jeg! Der tankegangen min ligger, om jeg hadde født prematurr ville jeg jo at barnet mitt skulle få morsmelk :-)
Morsmelk er så bra på mange måter :)

Jeg gav mm før, men da i Fredrikstad. De vil nok ikke ha mm fra meg som ammer en på nesten ett år, for da jeg snakket med dem da jeg begynte sa de at vi skulle ta det som det kom etter 6 mnd, for da blir melken så annerledes i forhold til de næringgsstoffene som nyfødte trenger. Meklen forandrer seg vist i takt med barnet.

De ville ikke ha melka mi:-(
2 Dager etter fødsel pumpet jeg 400 ml tykk gul melk. Tenkte at den måtte være topp for en liten som hadde fått en tøff start.Men jeg bruker medisiner mot stoffskiftet (umulig å spore i kroppen), men de har nulltoleranse på medisiner...

De ville ikke ha melka mi:-(
2 Dager etter fødsel pumpet jeg 400 ml tykk gul melk. Tenkte at den måtte være topp for en liten som hadde fått en tøff start.Men jeg bruker medisiner mot stoffskiftet (umulig å spore i kroppen), men de har nulltoleranse på medisiner...

Får heller ikke lov å gi pga stoffskiftemedisinene! Hadde overflod til å begynne med og de sa på barsel at jeg burde gi, men så sa jeg at jeg går på medisiner og da går det jo ikke. Skuff!

Er egentlig litt merkelig for de medisinene er jo så å si identiske med kroppens egen hormoner!

Får heller ikke lov å gi pga stoffskiftemedisinene! Hadde overflod til å begynne med og de sa på barsel at jeg burde gi, men så sa jeg at jeg går på medisiner og da går det jo ikke. Skuff!

Er egentlig litt merkelig for de medisinene er jo så å si identiske med kroppens egen hormoner!
jepp litt rart. Men jeg fikk gi til ei venninne, vi hadde felles lege og han sa det bare var bra for barnet☺

Jeg håper jeg får dette til å gå opp. Har ikke så altfor mye melk til overs. Da jeg er silikonoperert, har veldig lite melk i den ene puppen. Så pumper en ekstra gang om dagen, så får jeg gi det jeg har :-)

Back
Topp