Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ring å be om uforpliktende samtale? Er en flott ting å gjøre når man har mulighet!
Skulle gitt selv men har ikke sykehus i nærheten som tar imot
Ville bare si at dere som gir morsmelk er engler
Jeg er så glad for at mitt premature utsultede knøtt kunne få morsmelk i den sultne lille magen sin de første ukene. Det er jo så uendelig mye bedre for umodne små tarmer enn det erstatning er.
De ville ikke ha melka mi:-(
2 Dager etter fødsel pumpet jeg 400 ml tykk gul melk. Tenkte at den måtte være topp for en liten som hadde fått en tøff start.Men jeg bruker medisiner mot stoffskiftet (umulig å spore i kroppen), men de har nulltoleranse på medisiner...
jepp litt rart. Men jeg fikk gi til ei venninne, vi hadde felles lege og han sa det bare var bra for barnet☺Får heller ikke lov å gi pga stoffskiftemedisinene! Hadde overflod til å begynne med og de sa på barsel at jeg burde gi, men så sa jeg at jeg går på medisiner og da går det jo ikke. Skuff!
Er egentlig litt merkelig for de medisinene er jo så å si identiske med kroppens egen hormoner!
jepp litt rart. Men jeg fikk gi til ei venninne, vi hadde felles lege og han sa det bare var bra for barnet☺