Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vår lille liker ikke så godt de ferdigblandede, selv om det er fra samme merke som pulveret, så kan være noe med de generelt? Kanskje temperaturen ikke er "tilfredsstillende"?Her likte ikke hun lille Hipp. Kjøpte en ferdigblandet, men hun spytta det bare ut. Er egentlig veldig fornøyd med Nan HA-1, men hadde vært greit med ferdigblandet når man er på farta..
Jeg varmet det til 37 grader, men likevel var ikke lillemor fornøyd. Har kjøpt inn Hipp pulver også, men venter til hun blir litt eldre med det. Går for Nan HA-1 siden den er hyperallergen. Storesøster hadde melkeproteinallergi, og derfor vil jeg ikke fremprovosere det hos lillesøster hvis hun er disponert for det.Vår lille liker ikke så godt de ferdigblandede, selv om det er fra samme merke som pulveret, så kan være noe med de generelt? Kanskje temperaturen ikke er "tilfredsstillende"?
Følte egentlig at frøkna mi bare gulpet mere av Hipp meen jeg skal gi den en sjangse og gå til innkjøp av flere kluter
Vi har bare prøvd hipp en dag merket etter første måltidet at gulpings tok seg opp. Men skal prøve hipp nå i helgen og se hvordan det går, ellers bytter vi tilbake til Nan.Mi gulper også mer av Hipp, men får mer vondt i magen av NAN..
Har du forsøkt Nan HA-1 som du får kjøpt på apoteket? Den finnes ikke i vanlig butikk. Dyr, men melkeproteinene er spaltet slik at den blir mild mot magen. I tillegg er den hyperallergen, som vil si at den reduserer sjansen for å reagere på melk senereMi gulper også mer av Hipp, men får mer vondt i magen av NAN..
Nei, har ikke prøvd den, men det skal jeg gjøre takk for tipsHar du forsøkt Nan HA-1 som du får kjøpt på apoteket? Den finnes ikke i vanlig butikk. Dyr, men melkeproteinene er spaltet slik at den blir mild mot magen. I tillegg er den hyperallergen, som vil si at den reduserer sjansen for å reagere på melk senere
Er det forskjell på Nan fra apoteket og den de selger i butikken?Har du forsøkt Nan HA-1 som du får kjøpt på apoteket? Den finnes ikke i vanlig butikk. Dyr, men melkeproteinene er spaltet slik at den blir mild mot magen. I tillegg er den hyperallergen, som vil si at den reduserer sjansen for å reagere på melk senere
De er forskjellige ja, både i innhold og pris. I HA1 er melkeproteinen spaltet, slik at den er litt bedre for de små magene og den er hyperallergen. Ved en spesiell behandling er proteinet i NAN HA delvis nedbrutt for å redusere de fleste allergifremkallende stoffene som finnes i kumelk.Er det forskjell på Nan fra apoteket og den de selger i butikken?
Okei! Takk for svar!De er forskjellige ja, både i innhold og pris. I HA1 er melkeproteinen spaltet, slik at den er litt bedre for de små magene og den er hyperallergen. Ved en spesiell behandling er proteinet i NAN HA delvis nedbrutt for å redusere de fleste allergifremkallende stoffene som finnes i kumelk.