Morsmelke/ mme?

Da har jeg prøvd mme og det var ingen suksess :-( han hylte og var veldig fornærmet på meg. Så da ble det fram med puppen.. Kanskje jeg burde varmet den?? Hvor lenge kan den stå i kjøleskapet i flasken? Står kanskje på kartongen. Uff.. Ble litt deppa ..
 
Da har jeg prøvd mme og det var ingen suksess :-( han hylte og var veldig fornærmet på meg. Så da ble det fram med puppen.. Kanskje jeg burde varmet den?? Hvor lenge kan den stå i kjøleskapet i flasken? Står kanskje på kartongen. Uff.. Ble litt deppa ..

Om du har kjøpt ferdigblandet så burde du varme den med vannbad før du gir, og mme skal ikke oppbevares, skal bli servert ferskt :)
 
Da skal jeg varme neste gang;-) stod at den også kunne serveres romtemp, men det funket jo ikke. Får åpne en ny kartong i morgen å prøve:)
De kan oppbevares til neste måltid om den står i kjøleskap. Varm i microen til ca 40 grader.

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Ja tror d er besherjer og må det alltid varmes. Men hvis han ikke vil ha av deg, la noen andre gi . Kan gå bedre det.
 
Melk som står på åpnet kartong kan oppbevares i inntil 24t i kjøleskap. Det skal stå på pakken. Ville nok varmet den ja :) De er jo vant til å drikke melk med ca 37'C ;)

Det vil nok lønne seg for deg å ikke fylle alt på flaska med en gang, da man skal tømme ut rester og ikke servere de senere.
 
Er så stor forskjell! Man må nesten bare prøve seg fram med forskjellige sutter og str. Her vil ikke lille ha annet en nr 1! Da kommer det for fort og hun begynner å vri seg, hoste og gråte. Så! Hadde vært enkelt hvis det var litt mer fasit ;)
 
Prøvde igjen i dag og fikk mannen til å gi. Han drakk 30 ml... Virker ikke som om tutten var problemet, men innholdet.. Hehe. Får prøve med tilvenning eller bare pumpe meg oftere å legge i fryseren!
 
det va nå noe, prøv og gi han når han er veldig sulten.. Til kvelden før han han legger seg så sover han kanskje bedre også.
 
Back
Topp