Morsdagsgave.. Hva forventer du?

Jeg forventet ingenting da vi ikke feirer disse dagene. Barna har likevel snappet opp at det er morsdag og Valentine på samme tid så jeg har fått en haug med tegninger fra yngste jenta mi. :Heartbigred Eldste er bortreist og kommer ikke hjem før i kveld. Ellers er jeg veldig enig i det Knerten 07 skriver, det er faktisk mange barn som ikke har begge foreldre tilstede og hvorfor opprettholde slike dager som for en god del kan gjøre vondt i stedet for godt? Vi er flinke til å gi hverandre overraskelser og gode opplevelser i hverdagen, synes det er viktig for både barna og oss voksne. :Heartbigred

Forventer ingenting, men synes det er utrolig koselig med kort og noe selvlaget av ungen <3 De er veldig flinke til å lage morsdagsgave/farsdagsgave på skolen/barnehagen her.

Forventet vel egentlig ingenting til tross for at oldefaren til snuppa sa at hun måtte jo lage frokost og være snill og hun sa selv igår at hun skulle være hjemme og ha kjekke dag med oss.

Her fikk jeg et lite gratulerer fra sambo før han sto opp å laga frokost til seg og snuppa.
Ellers ikke noen ting og snuppa gnålte om å få gå på besøk til andre med engang jeg sto opp omtrent og sambo satt å spilte på PCen så... Jeg tok pledd og bok og bare la meg igjen og ligget alene i seng og slappet av idag.
Sa igår jeg skulle ønske vi kunne funnet på noe sammen, kjørt ut en plass på tur ellernoe :-)

Forventet kort fra ungene (visste at de hadde laget) og en gave, det har mannen hjulpet dem med å ordne fra min første morsdag, så det ville vært rart om han sluttet

Kake forventet jeg også, ettersom jeg hadde avtalt med min mor i går at hun bakte kake og jeg kokte kaffi og min bror tok med noe annet også samles alle her

Fått det jeg forventet: gratulasjon av sambo og mini har laget tegning til meg (fikk og masse kos og masasje av han i kveld, skjønne gutten min).
Ingen forventninger om kjøpegaver og mye styr, men er kjekt at de iallefall husker på det :)

Forventer ikke så mye. Kanskje frokost på senga og en blomst.

Men siden guttenen mine var borte på fjellet i helgen fikk jeg ikke det. Fikk blomster tidligere i uken og pakke da de kom hjem.

Gravidbukse fra Stormberg :D muligens et hint? Hehe. Neida, har sagt jeg vil ha en slik, trodde bare ikke han hørte etter :)

Men vi er flinke til å gi hverandre oppmerksomheter på de vanlige dagene, da er det litt mer en overraskelse og mye morsommere enn de dagene man forventer det, som bursdag, jul, fars- og morsdag.

Eg pleier å få sove og få gave, men det er absolutt ikkje nødvendig.

Fikk sove, kort og gavekort på Change. Femåringen sa eg kunne kjøpe meg ein ny bh, og "heise opp puppene med";)

Mannen lagde i tillegg frokost, og muffins:)

Forventer en gratulasjon og gjerne et kort. :) Og tegning og bilder fra mini var ekstra koselig. :)

Forventer ingen ting....:)

Forventer absolutt ingenting, men fikk en kake da :) Også fikk jeg sove et par timer midt på dagen, men det hadde jeg nok fått gjort ellers og siden jeg er syk :)

Back
Topp