Morsdags gave.

kiara07

Elsker forumet
Gratulerer så masse alle sammen på morsdagen.
Jeg er litt nyskjerrig, å lurer på om dere fikk noe oppmerksomhet i dag?

Jeg er helt overraska, for jeg får skjelden noe oppmerksomhet, om jeg ikke kjøper d selv med hans penger..men nå overraska han veldig..
Han hadde kjøpt rosa lave ed hardy sko til meg fra snuppa..
Jeg ble bare sååå glad[:D]

Koselig da, snuppa! Gøy med overraskelser.

Her er vi syke alle sammen, så her ble det ikke noe overraskelser. [:'(]

uff da..håper dere snart er på beina igjen.

så gøy :) jeg fikk en orkide på fredag :p

Så koselig det hørtes ut :)
Jeg fikk ikke noen morsdagsgave..[:(]

Jeg fikk frokost på senga og kosestund med lillegull og pappaen [:)]
Så har han bestilt en digital fotoramme til meg, men den var ikke kommet med posten enda [:)]

jeg fikk 6 langstilkede store røde roser[:-] kosta sånn 380 kr, synes d var dyrt jeg! men han ville ikke komme tomhendt hjem, for han skulle egentlig kjøpe den parfymen jeg ønska meg[;)] men da fikk jeg bestille den på ebay istedenfor[:D]
\ så hadde vi kosedag[:)]

Så koselig da[:D]

Jeg fikk frokost på sengen, sjokolade, 2 flaxlodd og en ildfastform fra rosendahl[:D]

Jeg ble faktisk ganske overraska selv her, for gubben er av det heller glemsomme slaget.

Men idag hadde han faktisk morsdagskake til meg! Go'gutten min det...

Ja jeg ble glad for det selv om det "bare" var en kake. Lettrørt jeg se. [:D]

ORIGINAL: Babyline86

Så koselig da[:D]

Jeg fikk frokost på sengen, sjokolade, 2 flaxlodd og en ildfastform fra rosendahl[:D]

Så koselig

Jeg fikk også ildfast form fra rosendahl... og en kopp.. Koselig altså. Hadde ikke forventa å få noe

Jeg fikk blender, kopp med bilde av meg og snuppa og tulipaner,å kaffe på senga!! [:)][:)]

Jeg fikk skismøring,skihansker og laptop brett/cooler[:D]

Så flott at dere har hatt en fin dag i dag [:)] Selv har jeg også hatt det veldig fint. Fikk øreringer, med hjerte i, og gavekort på massasje hos min kjære mann. Han laget middag, ryddet og styret og stellet hjemme. Skikkelig koselig [:D]

hmm. Jeg fikk 1 liter kontrastvæske som skulle drikkes på halvannen time. Det smakte ikke noe særlig godt. 15 mg ketorax over kort tid, noe intravenøst og noe subkutant. 2 liter væske intravenøst. Kvalmestillende.
Fikk også dra på sightseen i gangene og en CT scanning[:D] (litt galgenhumor må man ha[:)])

Så kom sambo opp med barna. Da fikk jeg en stor bukett med 20 roser! Noen gule, rosa, røde og hvite. Nydelige
Og en kjempefin tegning av Aurora med hjerter, dinosaurklør, hunder og katter. Også hadde hun skrevet Aurora og Mamma helt selv! Flinke jenten min!!

Litt senere fikk jeg ny seng! Av den elektriske typen, siden den sengen jeg hadde var litt spesiell. Ryggen spratt plutselig opp av seg selv!

Eg fekk den store kakeboka[:)], fint kort og en liten konfekt[:D] Super fornøyd! Kaka måtte eg nok lage sjøl[8D]

koselig! :D

gratulere me dagen alle sammen ja! :D

jeg fikk roooser, snop og 1 års ab på foreldre og barn bladet! :D hurra

Så koselig[:)]

Her fikk jeg ingenting. Forventer ikke noe gave, men synes han kunne tatt seg ekstra av ungene eller ordnet med noe godt eller noe. Hadde vært hyggelig med litt oppmerksomhet. Men han har ikke tenkt på det. Har uansett hatt en fin dag med ungene[:D] Så har vi kost oss sammen med mamma og besteforeldrene mine.

åhhh så kjekt![:D] jeg fikk roser å sjokolade [:D][:D][:D]

Eg fekk noen nydelige hjerte øredobber i sølv av mine søte små, og igår fekk eg eit smykke av min kjære i kvitt gull [:D]
åsso fekk eg såve heeeilt til klokka 8, da hadde ikkje Leah tid til å vente lenger med pakken [8D]

Back
Topp