Tja, han sto faktisk opp med jr. klokka halv åtte, men da hadde mammaen vært våken siden 5, jr. har hatt luft i magen og vært våken ofte og klokka seks havna jr. oppi sengen til oss, men sambo bare snøfta og snudde seg når han laga lyd. så jeg har hatt ett par dupper på noen min etter seks og var mer enn klar for å stå opp.
Laget faktisk en flaske melk til jr. etter mye mas og hjelp fra meg. (du kan godt ta den lille flasken, han drikker ikke så mye nå, du skal ha 120 med vann og 4 med pulver. Så da tok han jo stor flaske, fikk retta det til liten, så tok han pulver i og ville ha i kaldt vann og varme i mikroen, fikk ham jo til å varme vannet først og så ha i pulver, du og du...)
Kokte opp vann til grøt og satt på kaffe.
Så gikk han ut og røykte mens jeg fikk i jr. litt melk, laga grøt og mata jr. Kom inn og sa han hadde glemt noe, så fikk jeg klem og kyss og grattla med morsdagen.
Gave skulle jeg visstnok få en annen gang (tror det ikke før jeg ser det...)
Og han har laget middag i dag, noe han som oftest gjør. Endte jo med at vi krangla litt om hvordan en steiker ribbe da [8|]
Så har jeg jo laga sjokoladekake da, når jeg sa jeg skulle lage så spurte han hvorfor det ? Fordi det er morsdag vel. Åja.
Sukk [8|]
Åsså er jeg frk. hormonell for tiden, aner ikke hvorfor men blir jo sur for alt også da, kunne sipt for ingenting [8|]