Morsdags gave.

Fikk en fin cardigan i beige som jeg likte kjempegodt og et søtt kort med "skrivefel" hehe.. Så det skulle se ut som han hadde skrevet det selv.. Men fikk jo selvfølgelig hjelp av pappan sin, ville vært litt av et vidunderbarn om han skriver selv i en alder av 7,5 mnd! [:D] Jeg fikk også omgangssjuka dessverre... Men det har vært en fin dag likevel da.. Pappan har passa lillegull hele dagen og jeg har sovet, slappet av og drukket cola.. Og fått i meg litt salt potetgull nå.. Det eneste som gikk ned.. [;)]

Tja, han sto faktisk opp med jr. klokka halv åtte, men da hadde mammaen vært våken siden 5, jr. har hatt luft i magen og vært våken ofte og klokka seks havna jr. oppi sengen til oss, men sambo bare snøfta og snudde seg når han laga lyd. så jeg har hatt ett par dupper på noen min etter seks og var mer enn klar for å stå opp.
Laget faktisk en flaske melk til jr. etter mye mas og hjelp fra meg. (du kan godt ta den lille flasken, han drikker ikke så mye nå, du skal ha 120 med vann og 4 med pulver. Så da tok han jo stor flaske, fikk retta det til liten, så tok han pulver i og ville ha i kaldt vann og varme i mikroen, fikk ham jo til å varme vannet først og så ha i pulver, du og du...)
Kokte opp vann til grøt og satt på kaffe.
Så gikk han ut og røykte mens jeg fikk i jr. litt melk, laga grøt og mata jr. Kom inn og sa han hadde glemt noe, så fikk jeg klem og kyss og grattla med morsdagen.
Gave skulle jeg visstnok få en annen gang (tror det ikke før jeg ser det...)
Og han har laget middag i dag, noe han som oftest gjør. Endte jo med at vi krangla litt om hvordan en steiker ribbe da [8|]
Så har jeg jo laga sjokoladekake da, når jeg sa jeg skulle lage så spurte han hvorfor det ? Fordi det er morsdag vel. Åja.

Sukk [8|]

Åsså er jeg frk. hormonell for tiden, aner ikke hvorfor men blir jo sur for alt også da, kunne sipt for ingenting [8|]

Jeg fikk inegnting....[8|]

Ej fikk en kjempesøt kopp som det so "Verdens beste mamma" på [:D]
Va skikkelig overraskande!! Ej e jo aleine, men mamma ha vør her me en pakke på fredag å sagt til Lukas han måtte gi den til mej i dag.[:)] So han kom me pakken i dagtili å sa det va et glas. Hihi. Smeeelt

Jeg fikk sove lenge (det får jeg alltid en dag i helgen da), frokost, parfyme, kort, blomster og to leppomader:) Synes sambo virkelig hadde overgått seg selv nå:D Men kjempe kos:)

Først kom vesla inn med kaffe på senga til meg, det hadde hun ordnet selv fra kaffemaskinen[:)] Deretter fikk jeg dusjsåpe og parfyme som hun hadde plukket ut helt selv, men fikk beskjed om at pappa hadde betalt siden banken hadde vært stengt så ho fikk ikke tatt ut penger.

Så spanderte min eldste datter kake og kaffe på meg på cafè, der fikk jeg også et nydelig kort hun hadde skrevet til meg, og eldste sønnen min hadde kjøpt en kaffe kopp hvor det sto mamma på og et rosa lys med hjerte på.[:)][:)]

Jeg er heldig som har så herlig og vakre unger

Eg fikk enn toast grill..... Hehe...SYns det var et godt påfunn, siden eg har laga toast avogtil med vaffeljern :)

her fekk eg sova lenge..får alltid d i helgå da, men deiligt for d om[:D]
så blei d litt mens snuppå hadde seg ein lur..hehe[:D]
så fekk eg blomster i går som eg kjøpte sjøl me hans kort da[8D]

å så hadde han kjøpt ein ring å armbånd på perlesmykker.no[:D] (har plukka d ut sjøl da men)

så bar d i selskap te tantungen så blei 4 år i dag[:D] så blei kaker der i stede for hima..

Fikk ingenting.. Er egentlig driit skuffa, fordi jeg har kjøpt valentins gave til han og da sa jeg at han ikke skulle kjøpe til meg siden det kom oppå morsdag og sånn..
Itilegg til at vi har kjøpt gave til moren hans, og "stemoren" og vært på kirkegården til mamma og mormor..

MEN jeg fikk jo være to timer i samme hus som x'en hans idag da, det satte jeg jo kjempe pris på siden han har flørta med ho og snn nrå vi nettopp var blitt sammen..
( Mamman hennes bor sammen med pappan hans.. )
Også fikk jeg rydde og vaske, skifte drittbleier osv..

Bitter ? Jeg ? Neida.. [:(][:(]

Fikk ca ingenting... Han stod opp med snuppa da, men da var jeg så våken alt at jeg ikke fikk sove så mye etterpå, men det var uansett deilig å sove bittelitt og å slappe av så lenge jeg ville. Hadde et bittelite håp om en oppmerksomhet siden han fikk det på farsdagen, men neida. Blir nok ingenting i morgen på valentine day heller.

Mamma var snill å hadde kjøpt en kopp til meg som det stod glad i deg på da.

Jeg fikk mammakopp og masse godis! Og så har vi vært i bassenget og plaska og kosa oss i dag! Kjempefin morsdag spør du meg! [:D][:D][:D]

Men det blir nok ingen valentines gave på meg i morgen da... for det feirer vi ikke... [8|]

Jeg fikk et nydelig armbånd fra Celine Engelstad og egg og bacon og rundstykker til frokost [:D]
Ellers har vi kost oss masse med familie hele dagen [:D]

Jeg fikk sølv øredobber på flyet hjem i natt.
Og jeg fikk sove så lenge jeg ville i dag, det skjer ellers aldri, så det var deilig!!!

Jeg fikk sex & the city 2, pluss et nyyydelig smykke med tilhørende øredobber[:)]

Ble veldig overrasket og glad[:)]

Vi pleier ikke kjøpe noe til hverandre, så visste jo at jeg ikke fikk noe.

Men vi pleier å gi frokost på senga, og det fikk jeg.. vel nesten da..  Han stod opp med barna kl 8.. og jeg fikk sove lenger.. men da klokka var 9.30 bare måtte jeg på do, men fikk streng beskjed om å gå rett inn på soverommet igjen etterpå.  Kl 10 lukket jeg døra opp og sa at NÅ må jeg stå opp.. skulle dusje osv, og være hos velonita innen klokka 11!!

He-he.. så da ble det frokost i sofaen i stedetfor da..   Fikk kort av Solskinn som hun hadde sydd og tegnet på selv. og skrevet morsdag på.

:)

Koste meg hos Velonita. :)  Og etterpå var vi en tur hos mammaen min, sammen med 2 av de andre brødrene mine.

Fikk ingenting.... Men forventet ikke få noe heller[;)] Vi har aldri pleid å gi hverandre gaver på mors/farsdag, valentine osv

Sambo sto opp kl 7,og jeg fikk sove lenge[:D] og så ble jeg vekt med kaffe i ny kopp med bilde av meg og vesla,kort som hun hadde "skrevet og tegna" og gavekort i klesbutikk..hadde en herlig første mors-dag[:)]

Så kos å høre at så mange av dere fikk oppmerksomhet av både mann og barn på morsdagen, det fortjener dere virkelig alle sammen [:)]
Jeg trenger vel ikke si at jeg ikke fikk noe engang [8D], hadde ikke forventa noe heller, men jeg må innrømme at det hørtes deilig ut å få sove litt lenger og slippe litt husarbeid..men men..

Ooh, spent på hva dere får i valentinsgave nå [:)]

Back
Topp