Morsdag!

Jeg er ikke vant med det men hans familie gjør det. Så får se hva vi finner på :/

Ja, det gjør vi, i den forstand at vi spiser kake og kanskje kjøper en blomst til svigermor. Min familie bor langt borte, så da sender jeg bare en melding. Jeg har pleid å få sove lenger på morgenen, og på farsdagen får han sove lenge.

Ja. Med pakke på senga og en go frokost. Så drar vi på restaurant på ettermiddagen og spis en go middag.

Samme på farsdag.

Pleie å gi en liten ting til mamma...

Dette blir min første morsdag og har ikke noen forhåpninger..... Samboer er ikke så flink på sånt..... Lite gaver og oppmerksomhet generelt..... Men flink å bidra ellers med ting og tang i huset da....

Samboer skal jobbe også den dagen.....

Ja men ikke noe voldsomt. Får gjerne en liten oppmerksomhet. Kake må jeg som regel lage selv :-) gubben har ofte laget god middag til oss på kvelden som nytes uten unger:-)

Ja, vi er flinke å feire hverandre synes det er fint å bli gjort litt stas på jeg..

Vi feiret farsdagen så jeg forventer nesten at vi feirer morsdag også :-)

I år har datteren min bursdag samme dag, så vi (med lillebror),skal spise sammen på restaurant =)

Men hvem som skal vekke hvem på sengen blir interessant. Hun insisterer på å vekke meg, jeg har lyst til å vekke henne.

Så mulig jeg vekker henne med valgfri frokost, går ut på kjøkkenet og lager min te, legger meg igjen, og lar henne komme inn med te'n når hun er klar for det =)

(Hun blir åtte år). Kunn latt lillebror vekke oss begge, men har fem,og jeg blir hytserisk med tanken på at han skal tenne lys og bære det inn på soverommet selv ;-)

Vi har alltid sendt en oppmerksomhet til våre mødre. I år er første gang jeg er en mor...håper mannen husker på meg :p

Back
Topp