Morsdag!

Nei ikke egentlig :P men det blir jo en ekstra oppmerksomhet til mammaene i familien da så klart :)

Feiret morsdag fram til min mor døde for snart 6 år siden, så det er nok en tradisjon vi kommer til å ha her i huset.. :) Hadde vært koselig med en liten oppmerksomhet av samboeren førstkommende morsdag, men siden vi ikke har termin før mars tviler jeg på at det kommer noen blomster denne gang ;)

Har ikke barn selv enda, men feirer min mor :)

Jeg stelte i stand til farsdag, så sambo er beordret til å fikse noe til morsdag. Men jeg må nok minne ham på det.. :p

Ja her har dagen blitt nevnt opptil flere ganger i en uke nå, mannen skal ikke glemme den for å si det sånn:p

er jo ikke mamma enda :)
Ahaa, ja, jeg lot det passere i fjor da jeg var gravid. Men jeg forberedte ham om at han hadde et år på å fikse morsdag!

Blir ikke gjort så mye ut av det her. Ikke noe mannen er vant med egentlig, men jeg er da. Mams får gave av meg og min søster. Jeg får nok noe smått jeg og...

Har alltid feiret mine foreldre, så må vel fortsette med dette når vi får barn også. Men min mann er ikke så flink til å huske sånne ting, så jeg får vel hjelpe han litt på veien her :P

Back
Topp