Morsdag?

Jeg føler meg som jeg er 23 :p Og 60! På en gang!!!
Jeg føler meg også som om jeg er tidlig i 20 åra. (Er 30) Helt til jeg møter på de som faktisk er det, da føler jeg meg gammel :)
 
Jeg er 25 men føler meg som 60 hvertfall:p jeg er den eneste jeg kjenner som har mann, hus, bil, hund og nå barn:p haha

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Jeg er 25 men føler meg som 60 hvertfall:p jeg er den eneste jeg kjenner som har mann, hus, bil, hund og nå barn:p haha

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Jeg er på din alder men mangler hunden da. Har en hundebamse, så syns det tells litt;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Syns ikkje det er so lenge sidan eg var 18 eg, kjenner meg ikkje spesielt mykje eldre heller (er 26). Men, ja.. når eg treff sånne so faktisk er 18, kjenner eg meg mollgammal.. :p
Valentinsdagen blir ikkje feira her i huset, syns det er mykje meir romantisk når mannen kjøper blomar på ein random dag :) <3
 
Vi ble enige når vi fikk vårt første barn om å ikke feire verken mors- eller farsdag. Heller ikke valentines. Liker ikke å kjøpe for å kjøpe. :)

app'en
 
Men man trenger jo ikke kjøpe noe? Man kan lage en ekstra kopp kaffe - ta et ekstra bleieskift - lage favoritt middagen - gjøre fine ting rett og slett for hverandre. Jeg liker å vise at jeg setter pris på mannen, så det er jo fint å bli vist det samme tilbake ;)
 
Men man trenger jo ikke kjøpe noe? Man kan lage en ekstra kopp kaffe - ta et ekstra bleieskift - lage favoritt middagen - gjøre fine ting rett og slett for hverandre. Jeg liker å vise at jeg setter pris på mannen, så det er jo fint å bli vist det samme tilbake ;)
Veldig enig! Hinta i årevis,tilogmed sagt det rett itt. Men har heldigvis fått fra barna de to siste årene, og er jo det som er meningen med morsdag også da :)



Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
2. søndag i februar. I fjor fødte jeg på morsdagen, så da fikk jeg ikke annet enn verdens fineste lille jente, men i år forventer jeg at han lager et kort med ungene i det minste. Også har jeg hintet om at jeg liker tulipaner ;)
 
Ungene pleier å lage kort på morsdagen og mannen kjøper noe sammen med ungene, men pleier ikke være noe voldsomt. Syns ikke det trenger å være det :) Får kort/gave på sengen også lager de frokost :)
 
Har ingen forhåpninger at sambo skal gjøre noe, tror ikke sambo blir å aktivisere gutten min til noe heller da. Men blir selvfølgelig glad visst dem gjør noe litt ekstra :)
 
Jeg føler meg også som om jeg er tidlig i 20 åra. (Er 30) Helt til jeg møter på de som faktisk er det, da føler jeg meg gammel :)

Haha..sånn er der her og!! Jeg er 29,blir 30 i år..føler meg ung som en fole, helt til jeg oppdager at jeg er kanskje litt mer voksen enn når jeg var 22:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi bruker egentlig ikke bry oss om mors og farsdagen. Gjør dere noe ekstra for foreldrene deres disse dagene?
 
Vi bruker egentlig ikke bry oss om mors og farsdagen. Gjør dere noe ekstra for foreldrene deres disse dagene?
Jeg bruker gi blomster til mamma og pappa jeg :) Og de årene jeg ikke har hatt mulighet har en av mine foreldre fiksa for meg ;)
 
Back
Topp