Morsdag?

MiniMirakler

Elsker forumet
Nå er det jo snart morsdag (hvilken dag er det egentlig?)... forventer dere at pappaen "finner på noe"?
 
Det er på søndag 9.februar :) har litt forventinger om en spesiell dag, ja, det er jo min første morsdag!!! Men vil ikke håpe på for mye :p
 
Samme her, men uansett hvor god og omtenksomt mannen min er så er ikke slikt viktig for ham og han skjønner nok ikke hvor viktig det er for meg. Jeg hinta på at kanskje han skulle hjelpe Ada og Fekix å bestille et armbånd med to hjerter med A og F inngravert i hjertene (billig - under 200kr) men han fikk det nok ikke med seg...
 
Jeg velger å leve i håpet.. men regner med at eg blir litt skuffa.. mannen er dårlig på slikt, men å hinte er jeg god på! Så vi får se! Kanskje han glimter til! Jeg synes i alle fall at jeg fortjener noe! I alle fall en bukett blomster! :):rolleyes:
 
Det synes jeg og. Vi forteller en fin bukett hver hele gjengen! Disse mennene skulle vist hvor mye litt oppmerksomhet gbør for oss ;)
 
Jeg hadde helt glemt at morsdag gjelder meg også:p hahaha! Tror virkelig ikke at mannen min har fått det med seg hvertfall:p 14 februar skjer det ingenting. Mannen min er helt i mot sånt.. så skal vel være fornøyd om jeg får no blomster på morsdagen:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Spørs om han husker på morsdagen her. Valentines day er han imot, og egentlig jeg også. Vil heller ha blomster flere ganger i året enn bare på en dag. Ikke det at jeg får blomster da, hehe. Tror jeg vil være heldig om han husker at vi forlovet oss i februar for å være ærlig:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kanskje jeg endelig får vite hva bursdagsgaven min er på valentines day? Har vært 30 i 11 dager og vet enda ikke hva det er enda!!
 
Har ingen forhåpninger, men hadde vært koselig med en liten ekstra oppmerksomhet på morsdagen :)
På valentinesday pleier vi å kose oss med en god middag å film :) :)
 
Spørs om han husker på morsdagen her. Valentines day er han imot, og egentlig jeg også. Vil heller ha blomster flere ganger i året enn bare på en dag. Ikke det at jeg får blomster da, hehe. Tror jeg vil være heldig om han husker at vi forlovet oss i februar for å være ærlig:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha! Ja det hadde vært hyggelig:p jeg har lagt inn påminnelse på kalenderen til mannen min så den minner han på forlovelsesdagen og bryllupsdagen:p hihi

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Kan jo håpe at han bevisst har ventet til da..?:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Men du vet det kommer noe? Tredve år, så ungt :)
Ja det kommer noe ;) Og jeg troooor jeg vet hva det er. Jeg sa jeg ønsket meg et smykke som "varte" - som kan brukes til hverdag men som er pent. Så han viste meg noen bilder av noen, og plutselig begynte jeg å kjenne igjen smykkene - nemlig fra min favoritt smykkebutikk (tiffanys) men han vet ikke at jeg skjønte det da - så jeg sa hvilket jeg syns var finest (han tror jo han var lur og latet som han viste meg eksempler på smykker, ikke de faktiske smykkene :p ). Men, de sender jo ikke til norge så han fikk nok litt problemer. Derimot sender de til nederland og moren min skulle egentlig vært der nå for min bestemors bursdag, men pga smittsom sykdom på sykehus avdelingen hennes utsatte mamma å dra dit til mars, dermed stakk det nok litt kjepper i hjulene :p Men jeg håper han får tak i smykket for det var fiiiiiiint ;)
 
Back
Topp