Morsdag!!

*MissMe*

Gift med forumet
God morgen på morsdagen!![:D]

I dag fikk jeg ligge lenger mens A og mannen lagde pannekaker og varm sjokolade til frokost!!
Det kom masse dårlig unnskyldninger for å ikke ha kjøpt pakke, men jeg er fornøyd jeg!![:D]

Har dere andre fått noe spennende??[:)]

God morgen!!

Må si at å ligge frampå og frokost er en gave i seg selv [:D]
Her sov vi alle til 08, så heilt ok det må jeg si. Så fikk jeg rettetang av minien her [:D] Men han ville helst ha den selv så skulle han kjøpe en pitte liten gave til meg i morgen[8D]
Snart skal vi begynne på middagen, for her kommer mamma og pappa på middag i dag.
Skal prøve oss på biff stroganoff her.

Ha en super morsdag videre folkens!

God morgen :D

Ble vekt av Emma med ei tegning og en pakke på senga[:)]

I pakken var det ei flaske med sånn sjokolade sirrup for å ha i kaffen[:)][:)][:)]
Og fra kjøkkenet nede kom duften av nystekte scones...Så da var det bare å stå opp Til kokte egg og te[:D]

Er veldig trøtt i dag, trodde jeg skulle få sove lenge, men nei! Tror dere ikke han han gikk opp på soverommet etter frokosten[:'(]Så da måtte jo jeg bare sitte her nede våken for å holde emma med selskap. Har kosa oss med rødbrus og saltstenger....Hysj ikke si det til Gard[8D][;)]

Skal til svigermor senere for å lage middag til henne(hennes ønske var middag laget av mannfolkan[:D][:D]) Så da gleder jeg meg til middag[:)]

jeg fikk sove lenge, og d er alt[:-]

har ikke hør noe om morsdag enda jeg[&o] hadde håpa på et kort og nybakte boller eller noe, trenger jo ikke noe gave... men den gang ei[&o]

sambo kom å la seg igjen, så nå sover han....

godt jeg kjøpte blomster til meg selv på fredag[:D]

ORIGINAL: chrichri

jeg fikk sove lenge, og d er alt[:-]

har ikke hør noe om morsdag enda jeg[&o] hadde håpa på et kort og nybakte boller eller noe, trenger jo ikke noe gave... men den gang ei[&o]

sambo kom å la seg igjen, så nå sover han....

godt jeg kjøpte blomster til meg selv på fredag[:D]

Kan trøste deg med at min morsdag startet med sinnablikk fra en sur mann som fant ut at han ikke skulle stå opp MED oss engang! Så nå er jeg sur på han her nede mens han sover sur oppe[>:][>:][>:][>:] Tviler på at det blir noe å se til morsdag her heller[:'(][:'(]. Skulle ha anstrengt meg litt mer når det var farsdag da![:@]

Men sett på den lyse siden - jeg får til morsdagsgave å tilbringe en koselig søndagmorgen med min herlige datter[:D]

Gratulerer med morsdagen alle gode august2008-mamma'er [:D]

Fikk verdens beste hjemmelagde gaver fra ungene!!
Det ligger bilder i bloggen min (klikk på bildet-linken jeg har som signatur [;)]),
og av erfaring blir det aaalt for store bilder om jeg skal kopiere de inn her.. .[>:] [:'(]

Jeg ble vekt av stolte barn som kom med gavene på sengen til meg,
og så fortalte de at pappa hadde dekt på frokostbordet og at alt var klart!
Sånn skal morsdagen være - hjemmelagde gaver (de betyr mer enn dyre kjøpte greier!),
sove litt ekstra, og et herlig frokostbord [:D]

Senere skal vi i skogen med en venninne og hennes barn, og der skal vi grille pølser på bål, spise litt søtmat (kjøpe-kake [8D]) prate og kose oss - og barna får leke og kose seg [:)] Herlig morsdag!

ORIGINAL: *Maik1*

God morgen :D

Ble vekt av Emma med ei tegning og en pakke på senga[:)]

I pakken var det ei flaske med sånn sjokolade sirrup for å ha i kaffen[:)][:)][:)]
Og fra kjøkkenet nede kom duften av nystekte scones...Så da var det bare å stå opp Til kokte egg og te[:D]

Er veldig trøtt i dag, trodde jeg skulle få sove lenge, men nei! Tror dere ikke han han gikk opp på soverommet etter frokosten[:'(]Så da måtte jo jeg bare sitte her nede våken for å holde emma med selskap. Har kosa oss med rødbrus og saltstenger....Hysj ikke si det til Gard[8D][;)]

Skal til svigermor senere for å lage middag til henne(hennes ønske var middag laget av mannfolkan[:D][:D]) Så da gleder jeg meg til middag[:)]

Love it!!!

Gratulerer med morsdagen alle flotte mammaer!!!!!

Her har jeg hittil hatt en super morsdag!!! Fikk sove til 10.30, da våknet jeg av at jentene og mannen kom inn med frokost på senga. Deilige rundstykker med speilegg og rekesalat, kjeks med brie, melon, og te. En rosebukett fikk jeg også, og hjemmelagde kort fra jentene pluss et kjøpt kort fra mannen med fine ord Ble overøst med koser og kyss fra alle tre. Nå sitter jeg i varm og god stue og venter på at mannen skal servere kakao og marsipankake [:)] Senere i dag skal vi spise på restaurant [:)]

Må si jeg er veldig fornøyd med morsdagen!!!

ORIGINAL: tingeling1

Her har jeg hittil hatt en super morsdag!!! Fikk sove til 10.30, da våknet jeg av at jentene og mannen kom inn med frokost på senga. Deilige rundstykker med speilegg og rekesalat, kjeks med brie, melon, og te. En rosebukett fikk jeg også, og hjemmelagde kort fra jentene pluss et kjøpt kort fra mannen med fine ord Ble overøst med koser og kyss fra alle tre. Nå sitter jeg i varm og god stue og venter på at mannen skal servere kakao og marsipankake [:)] Senere i dag skal vi spise på restaurant [:)]

*drømmer meg bort i tingelingens morsdagsopplevelse*

er man alene - så er man alene....ikke mye til oppmerksomhet da[:)][:)]
Har verdens fineste barn da[:)]

Fikk sove lenge, og det var vel det.. [8|] Men så var det jo jeg som sto opp tidlig i går, så bare rett og rimelig....

Sto opp til en gedigen oppvask, og en haug med rot!! Så nå ligger mannen og sover, og jeg er nettopp ferdig med oppvask og rydding...

Hurra for morsdag!! [:'(][&o]

ORIGINAL: Buble

ORIGINAL: tingeling1

*drømmer meg bort i tingelingens morsdagsopplevelse*

er man alene - så er man alene....ikke mye til oppmerksomhet da[:)][:)]
Har verdens fineste barn da[:)]

Og husk at du er verdens beste mamma for guttene dine!!!!

En subway [:-][8|][8D]

James reiste i dag tidlig han, så ingen gave... er litt furt, men på en side er jeg faktisk ikke det.. jeg får så mye av uansett føler jeg, mn får s eom han har med noe ekstra når han kommer igjen om 2 uker [;)]

[:'(] ånn forsetter dagen!

tok m meg T ut, og ga beskjed om å støvsuge til vi var hjemme... i det vi kommer hjem starter han å smårydde, det er enda ikke støvsuga[:'(]

så er Trygve i dårlig form, her prøver vi å tvinge han til å sove litt... men akk nei...

trøster meg med at kjøkkenet nærmer seg målet sitt, i museskritt da... [:-]

I dag har jeg hatt dagvakt, så jeg forventet egentlig ingenting.. Trodde de lå og sov, men de snek seg opp og gikk på kjøkkenet mens jeg stod på badet...

Kom ut til kakao, frokost, marsipankake, en stor bukett med hvite roser og hjemmelagde kort fra alle tre[;)][;)][;)]

Og så har mannen ryddet og støvsugd hele huset i dag + lagd reinskav til morsdagsmiddag! [:D][:D][:D]

Må si jeg er overhyperfornøyd altså!

[:'(] sambo kom inn i stua og sier " er d morsdag i dag?" jeg svarer jaaaa... også sier han " det viste jeg ikke, gratulerer m morsdagen da".... d var alt[:'(]

[:'(] sambo kom inn i stua og sier " er d morsdag i dag?" jeg svarer jaaaa... også sier han " det viste jeg ikke, gratulerer m morsdagen da".... d var alt[:'(]

"Godt" vi er flere som har hatt en rævva morsdag.. [:-][X(] 

Mannen sa i det minste "Gratulerer med dagen" når jeg sto opp, men jeg bare så rundt meg, og sa; "Er det dette som er presangen min..?" Det så ikke klokt ut i stua/kjøkkenet! [>:][&o] Han gikk bare og la seg i det jeg sto opp...

ORIGINAL: MeMyself

"Godt" vi er flere som har hatt en rævva morsdag.. [:-][X(] 

Mannen sa i det minste "Gratulerer med dagen" når jeg sto opp, men jeg bare så rundt meg, og sa; "Er det dette som er presangen min..?" Det så ikke klokt ut i stua/kjøkkenet! [>:][&o] Han gikk bare og la seg i det jeg sto opp...

Back
Topp