Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: chrichri
jeg fikk sove lenge, og d er alt[:-]
har ikke hør noe om morsdag enda jeg[&o] hadde håpa på et kort og nybakte boller eller noe, trenger jo ikke noe gave... men den gang ei[&o]
sambo kom å la seg igjen, så nå sover han....
godt jeg kjøpte blomster til meg selv på fredag[:D]
ORIGINAL: *Maik1*
God morgen :D
Ble vekt av Emma med ei tegning og en pakke på senga[:)]
I pakken var det ei flaske med sånn sjokolade sirrup for å ha i kaffen[:)][:)][:)]
Og fra kjøkkenet nede kom duften av nystekte scones...Så da var det bare å stå opp Til kokte egg og te[:D]
Er veldig trøtt i dag, trodde jeg skulle få sove lenge, men nei! Tror dere ikke han han gikk opp på soverommet etter frokosten[:'(]Så da måtte jo jeg bare sitte her nede våken for å holde emma med selskap. Har kosa oss med rødbrus og saltstenger....Hysj ikke si det til Gard[8D][;)]
Skal til svigermor senere for å lage middag til henne(hennes ønske var middag laget av mannfolkan[:D][:D]) Så da gleder jeg meg til middag[:)]
Love it!!!
Ble overøst med koser og kyss fra alle tre. Nå sitter jeg i varm og god stue og venter på at mannen skal servere kakao og marsipankake [:)] Senere i dag skal vi spise på restaurant [:)]ORIGINAL: tingeling1
Gratulerer med morsdagen alle flotte mammaer!!!!!
Her har jeg hittil hatt en super morsdag!!! Fikk sove til 10.30, da våknet jeg av at jentene og mannen kom inn med frokost på senga. Deilige rundstykker med speilegg og rekesalat, kjeks med brie, melon, og te. En rosebukett fikk jeg også, og hjemmelagde kort fra jentene pluss et kjøpt kort fra mannen med fine ordBle overøst med koser og kyss fra alle tre. Nå sitter jeg i varm og god stue og venter på at mannen skal servere kakao og marsipankake [:)] Senere i dag skal vi spise på restaurant [:)]
Må si jeg er veldig fornøyd med morsdagen!!!
ORIGINAL: Buble
ORIGINAL: tingeling1
Gratulerer med morsdagen alle flotte mammaer!!!!!
Her har jeg hittil hatt en super morsdag!!! Fikk sove til 10.30, da våknet jeg av at jentene og mannen kom inn med frokost på senga. Deilige rundstykker med speilegg og rekesalat, kjeks med brie, melon, og te. En rosebukett fikk jeg også, og hjemmelagde kort fra jentene pluss et kjøpt kort fra mannen med fine ordBle overøst med koser og kyss fra alle tre. Nå sitter jeg i varm og god stue og venter på at mannen skal servere kakao og marsipankake [:)] Senere i dag skal vi spise på restaurant [:)]
Må si jeg er veldig fornøyd med morsdagen!!!
*drømmer meg bort i tingelingens morsdagsopplevelse*
er man alene - så er man alene....ikke mye til oppmerksomhet da[:)][:)]
Har verdens fineste barn da[:)]

[:'(] sambo kom inn i stua og sier " er d morsdag i dag?" jeg svarer jaaaa... også sier han " det viste jeg ikke, gratulerer m morsdagen da".... d var alt[:'(]
ORIGINAL: MeMyself
[:'(] sambo kom inn i stua og sier " er d morsdag i dag?" jeg svarer jaaaa... også sier han " det viste jeg ikke, gratulerer m morsdagen da".... d var alt[:'(]
"Godt" vi er flere som har hatt en rævva morsdag.. [:-][X(]
Mannen sa i det minste "Gratulerer med dagen" når jeg sto opp, men jeg bare så rundt meg, og sa; "Er det dette som er presangen min..?" Det så ikke klokt ut i stua/kjøkkenet! [>:][&o] Han gikk bare og la seg i det jeg sto opp...