Morsdag...

Jeg fikk morsdagsblomster i dag jeg, siden mannen drar på jobb kl 06.00 imorgen tidlig og ikke er hjemme igjen før 19.30. Fin bukett i lilla og hvitt, med nelliker og noen andre store blomster jeg ikke vet navnet på [:D] Er vel egentlig min egen fortjeneste at jeg har fått dem, siden jeg har minnet ham på at det er morsdag... Men gleder meg aller mest til å åpne gaven storebror har laget i barnehagen, DET er morsdag det [:D]

ORIGINAL: audrey og to med tut

Jeg fikk morsdagsblomster i dag jeg, siden mannen drar på jobb kl 06.00 imorgen tidlig og ikke er hjemme igjen før 19.30. Fin bukett i lilla og hvitt, med nelliker og noen andre store blomster jeg ikke vet navnet på [:D] Er vel egentlig min egen fortjeneste at jeg har fått dem, siden jeg har minnet ham på at det er morsdag... Men gleder meg aller mest til å åpne gaven storebror har laget i barnehagen, DET er morsdag det [:D]

Oh, ja det gleder jeg meg også til, at mini kan lage noe fint til meg!!!! [:D] DET som er morsdag ja..... men det blir jo en stund til enda!!! [:)]

Valentines dagen hopper me over i dette huset.

Men har minnet han på at det e morsdag å at det einaste ønsket eg har e å sleppe å stå opp med ungene, å få sove litt lenger....

Det e egentlig avtalen at eg ska få gjøre hver søndag, men maaaaange mnd siden han klarte det, og eg blir like skuffet hver søndag, når han komme tuslende i 10-tiden å lure på koffer eg e sur...

Så et par timer søvn, å slippe å stelle å mate barna, så er jeg storfornøyd:)

Jeg er ørlite granne skuffa kjenner jeg...Hadde gledet meg til første morsdag, så er sambo ute på jobb (Nordsjøen)
KJEDELIG!!! Og ikke har noen av oss familie her vi bor heller så...
Og Liam har halvtårsdag imorgen og[:-]

MEN vi to skal no kose oss, muligens kjøre til en venninne, eller gå en lang tur i strålende solskinn( for det regner jeg med det blir...)

Tror jeg skal kjøpe meg MAMMA kopp (obligatorisk) og en aldri så liten muffin på mandag...feire selv[;)]

I morgen skulle jeg få sov til 09:00 og så skulle frokosten stå klar. (skal på trening i 11 tiden)
Og middagen skulle vi ta ute.
Og da er jeg fornøyd, vi pleier ikke å kjøp gave.

jeg vet jeg får frokost på senga, det får jeg opptil flere ganger i uka om jeg er litt trøtt å ikke orker å stå opp å spise frokost med han før han skal på jobb, så kommer han alltid inn med frokosten til meg før han drar [:D] er ikke bortskjemt [8|].. hååååper på hans arme riddere, di er drit gode [:D]

Så skal vi kose oss i heeeele morgen sammen, for på mandag reiser han på kurs til Gol, å vi er aldri frivillig fra hverandre no mer enn en arbeids dag, så her sørges det[8D][:(][;)]

Også fikk jeg jo sko da[8D]

ORIGINAL: amona

Men har minnet han på at det e morsdag å at det einaste ønsket eg har e å sleppe å stå opp med ungene, å få sove litt lenger....

Det e egentlig avtalen at eg ska få gjøre hver søndag, men maaaaange mnd siden han klarte det, og eg blir like skuffet hver søndag, når han komme tuslende i 10-tiden å lure på koffer eg e sur...

Åh, her og!! Bare at Eivind komme aldeles isje dinglane i 10 tiå, men 12 - 13 tiå...!! [:@]

Jeg tviiiiler på at det er blitt kjøpt noe som helst......... Vi var på blomsterbutikken sammen i dag for jeg skulle kjøpe blomster til mamma og mormor(hun har bursdag i morgen), og jeg måtte tvinge han til å kjøpe en blomst til hans mor.. Og han kjøpte den styggeste i hele butikken, og den kostet hele 29 kroner... Såeee, mest så jeg håper jeg ikke får noe da! hahahha...

Han fikk verdens beste pappa krus til farsdagen, og han vet jeg har lyst på noe.. Men tviler fordiom[:'(]

ORIGINAL: avelilith

Oh, ja det gleder jeg meg også til, at mini kan lage noe fint til meg!!!! [:D] DET som er morsdag ja..... men det blir jo en stund til enda!!! [:)]

Du trenger sikkert ikke vente lenger enn til neste morsdag, det er utrolig hva de små får til med bare litt hjelp fra barnehagepersonalet altså! Fikk et kjempefint bilde han hadde malt sist morsdag, med påklistrede gullstjerner på, da var han bare 1,5 år, og det eneste barnehagepersonalet hadde gjort var å sette ramme på det og skrive Til mamma Fra Vetle bakpå

Sambo kommer hjem fra Oslo i dag, etter å ha vært der og feiret 30-årsdagen til broren hans, så jeg vet han har kjøpt noe til meg[:)] Men jeg skulle helst hatt han her nå, og spist en stor og god frokost sammen, istede for å få han hjem i ettermiddag med gave altså....

Her er også mannen i Oslo, avsted med jobben. Mulig jeg skal hente på flyplassen her i ett/to tiden.... De har jo fine butikker selv om man flyr innenlands.... I alle fall på Gardermoen... [8|] Er jo lov å håpe.... [:D]

ORIGINAL: avelilith

Du trenger sikkert ikke vente lenger enn til neste morsdag, det er utrolig hva de små får til med bare litt hjelp fra barnehagepersonalet altså! Fikk et kjempefint bilde han hadde malt sist morsdag, med påklistrede gullstjerner på, da var han bare 1,5 år, og det eneste barnehagepersonalet hadde gjort var å sette ramme på det og skrive Til mamma Fra Vetle bakpå

Oh, så koselig!!! Ja, det blir gøy!!!

Så langt..... Har JEG stått opp med ungen, etter jeg ga han flaske kl. 5:30.....

Eg måtte og stå opp idag, fikk isje sove lenge som eg håpte, MEN d gjorde ingenting, for i stolen ved siden av sengå te Madeleine der sto d 3 store fiiine søte blomsterbuketter, og et kjempekoselig kort!! Og så spurte Eivind om me sko gå en tur samen seinere alle 3, åååh så kjekt [:D] Han har vært me på tur EIN gang før me Madeleine, då gikk me vel en halvtime rundt i nabolaget [8D] Så eg glede meg[:)]

Jeg fikk et "gratulerer med dagen" i forbifarten i morges [;)] Ellers er det bare hushushus her om dagen. Jeg hr bakt vaniljecupcakes da, så om ikke anna skal jeg feire meg selv[8D] Svigermor og svigerbestemor kommer sikkert innom senere i dag regner jeg med :)

Han bryr seg ikke så veldig om slike dager, men det gjør jeg, og jeg vil at ungene skal gjøre det også. Så han pleier å få beskjed om det. Ikke så farlig med gaver og sånn, men at han kan sette seg ned med dem og lage et kort eller noe. Meeen, i år slakker jeg på krava, for han pusser opp fra tidlig om morran til seint på kveld.

Jeg fikk blomst og sjokolade i går. Og i dag fikk jeg jaggu frokost på senga[:)]
Det har aldri skjedd før, så jeg ble ganske overrasket[:D]

Jeg fikk kjempekoselig kort på senga idag, en nøkkelring med slideshow med bilder av mini på også fikk jeg en sånn mummikopp med mummimamma på [:)] Ble så rørt at jeg måtte gråte litt [:)]
Nå har mannen laget frokost mens jeg var i dusjen.

ORIGINAL: amona

fikk faktisk sove!!! Til kl 9, da sto jeg opp selv. Nede i stua var begge ungene selvfølgelig både sultne og fremdeles i pysjamas (som alltid når han står opp)
Men....de hadde laget kort og jeg fikk gave:) En stavmixer jeg har ønsket meg lenge, siden den andre ble ødelagt. Veldig fornøyd med det faktisk:)

over all forventning her jaffal! fekk jo en sånn internettradio på forhånd..og tenkte jaja får eg noe mer så e det vel noe tulle ting eller nips så maen har bestilt fra hongkong... men så runde eg hjørnet og ser hu litla plutselig ligge med en pakke i armkroken..og då når eg åpne den og ser en liten mobil inni så måtte eg se på esken flere ganger for å vær sikker! + fikk servert deilig frokost :DD veldig fornøyd med dagen..nesten litt stakkarslig å gi en blomst te min mor og svigermor liksom selvom an aldri så mye var pynta liksom..

Så koselig med alle som fikk en fin morsdag!!! Her ble den litt sånn blandet.... Mannen brydde seg jo ikke noe med den. Ble litt lei meg for det!

MEN Lillegutt hadde jo en kjempefin morsdagsgave for det om!!!
Første gang han snudde seg fra mage til rygg! Og det viste han BARE til mamma'n sin :) Så det var kjempekoselig!!!

Her fikk jeg frokost på senga og gave fra lillemann. Det sto i kortet: "En gave du kan kose deg med når jeg sover, og en vi kan kose oss sammen med når jeg er våken" [:D] Fikk boka barndom - 90 tallet til meg selv og boka Lille Gruffalo som vi kan lese sammen (jeg er stor gruffalo-fan [:)]).

Back
Topp