Morsdag...

avelilith

Elsker forumet
Ja folkens, da er det vår første offisielle morsdag i morra...

har dere noen forventninger til den???

kan vel tenke meg typen glemer det[&o][&o]Så her forventer jeg INGENTING!!

vell det finnes ingen gjemte blomster i hus (han kan ikke gjemme ting)
og han har INGEN planer om å gå på butikken i dag sååå regner ikke med jeg får noen tingen jeg :)
MEN
han kan finne på å gjøre noe ekstra no på mandag å slå to fluer i en smekk (typisk han)

Er min 10. morsdag i morra da, hehe.

Men her kjøpes det ingenting hverken til mors/farsdag eller valentinsdag.

Vi lager frokost til hverandre, og ungene lager kort, DET syns jeg er kos <3

Skulle ønske jeg kunne forvente no, men dessverre...Er ikke så farlig med gaver, men en gest hadde vært hyggelig. Frokost på senga, kino e.l.

Nei, forventer INGENTING verken i morgen eller mandag. .
han rett og slett ikke orker å bry seg om sånne ting ..

eg fikk roser idag, og det har ikkje skjedd siden dagen vi forlova oss, 3.januar 09...
så såg eg ein pose fra favorittbutikken min i bilen...så dette kan bli veldig bra..[:)]

Har laga verdens beste og oreo kake så jeg gleder meg til å grafse[:D]

Nei, har ingen forventninger. Sambo er på jobb i nordsjøen, så både morgendagen og mandagen er ingeting spesielt for meg[:)]  Har for såvidt aldri fått noe på valentindagen, men lider ingen nød [8D] Gleder meg til å tilbringe morgendagen med MIN mamma! <3

Aner ikke om jeg får noe i morgen... men så en pose tidligere i dag som ble flyttet vekk fra resten av handle posene.
Kan jo håpe [:)]

Han har ikke husket den de siste årene, så jeg tviler på at det skjer noe spesielt i morgen[8D]
(Har lært meg å ikke bli skuffet, men akseptere at det er slik det er...!!).
Men jeg fortalte han det i dag at det er morsdag i morgen, så jeg vet at vi skal ut å spise sammen alle 4 i hvertfall[:D]

Jeg har ønska meg kaffe på senga, og når vi var på butikken i sted spurte han hva jeg ville ha på frokosten min, så da får jeg sikkert frokost på senga også, og det gjør jeg aldri så det hadde holdt i lange baner her [:D]
Meen han stakk før meg til byen i dag og jeg fikk beskjed om å ikke kikke i posen hans, så får nok en liten gave også [:D]
For meg tror jeg morsdagen blir "viktigere" enn valentindagen, den har vi aldri feira noe særlig, og det er helt greit, men håper veldig det kan bli tradisjon med frokost på senga på morsdagen - såpass synes jeg at jeg har fortjent [;)][8D]

Ikke min første morsdag da men[:)]

Jeg har laget oreokake idag, så har vi invitert søsteren til typen hit på kake i morga[:)]
Forventer ingenting jeg i morga, for typen har ikke vert utenfor døra siden torsdag, så tror neppe jeg får noe[8D]

Jeg venter i spenning for å se om han har husket meg [;)]

Har feiret 5 morsdager før, men vet det ikke er såå mye å hente [8D]
Fikk noen herlige roser idag da (han regnte nemlig med dem ville dø om han ventet til imorra)
Regner også med å få sove lenge, og frokost på senga [:)]

Hei :) Har ikke så store forventinger :)
Det holder lenge ¨å få en fin dag med dattera mi :) Også skal jeg kose meg med mamma .Dem er nemlig på besøk i helga :) DIGG DIGG ....

Får også gavekort av sambo fra en kjekk butikk der kommer til å handle enn del når vi skal flytte inn i nytt hus :0)
Blir også middag ute og da slipper mor oppvask og rydding..
SÅ tror dagen i mårrå blir knall ... :)

Er ikke min første da men. [8D] Jeg bryr meg overhodet ikke om den dagen, akkurat som Valentines day. Men mamma har bursdag i morgen da. 

Eg vente og håpe, men tror heller han slår to fluer i en smekk på mandag, for han sa någe om at han sko ut å handle men tar d på mandag heller, siden butikkene stenge snart.. d va vel i halv 4 tiå idag [8D] MEN, hadde vært koselig me et kort og frokost på sengå, og at han står opp me Madeleine kansje... Tvile egentlig på at d skjer, sjøl om han fikk frokost og kaffi og stearinlys og gave på sengå på farsdagen! Men eg ska isje klage før mandagen e over, for kansje han har någe på lur då [:)]

jeg forventer ingenting.. snakket med sambo istad, han er på jobb i nordsjøen så han sa det att han skulle gjerne sendt meg blomster.. men han var blakk!!! hehe.. litt søt da, å er jo tanken som teller.. eller?? hehe..

Hehe, så klart det er tanken som teller!!! Her har han ikke handlet inn noe gave og det gjør jo ikke noe heller, men tror ikke han vil "feire" dagen med å lage frokost på senga eller noe heller...

Så synd, for det var en fin farsdagsfeiring han fikk.... [:D]

Back
Topp