Lillebolle02
Betatt av forumet
Gratulerer så mye med dagen til alle dere fantastiske mamma'er
hva skal dere finne på i dag?
hva skal dere finne på i dag?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hva skal dere finne på i dag?Lykke til!Til min store frustrasjon er jeg innlagt på sykehuset idag, så feiringsplanene gikk i vasken gitt. Da håper jeg på å få en valentines baby istede! <3![]()
Lycka tillTil min store frustrasjon er jeg innlagt på sykehuset idag, så feiringsplanene gikk i vasken gitt. Da håper jeg på å få en valentines baby istede! <3![]()
Lykke til!![]()
Tusen takk!Lycka till![]()
Til min store frustrasjon er jeg innlagt på sykehuset idag, så feiringsplanene gikk i vasken gitt. Da håper jeg på å få en valentines baby istede! <3![]()
Nei det er ikke så lett å vite det der! Hadde noen timer med rier med ti min mellom inatt men det har roet seg igjen, har bare vondt nederst i magen og korsryggen nå og kynnere, men jeg blør så da har det hvertfall skjedd litt merDette håpet jeg også på, men ser ikke ut til at han vil komme ennda, så får bare smøre meg med mer tålmodighet![]()
Nei det er ikke så lett å vite det der! Hadde noen timer med rier med ti min mellom inatt men det har roet seg igjen, har bare vondt nederst i magen og korsryggen nå og kynnere, men jeg blør så da har det hvertfall skjedd litt merkrysser fingrene for at det tar seg opp igjen! Lykke til hos deg!
![]()