Morsdag og valentinsdag

Først skal jeg sove litt, så skal vi på besøk til gubbens kompis og familie og tilslutt skal vi til bestemor og feire morsdagen sammen med familien :)

Gratulerer så mye med dagen til alle mødre der ute <3
Ønsker alle en riktig fin dag!

Takk d samme!

Skal spise oppvarma pizza til frokost tenker jeg :p

Nå sitter jeg og minstejenta på stua og koser oss :)

Til min store frustrasjon er jeg innlagt på sykehuset idag, så feiringsplanene gikk i vasken gitt. Da håper jeg på å få en valentines baby istede! <3 :)

Gratulerer med morsdagen til alle mødre :)
Blir ikke mye feiring her hjemme, da vi har sykdom i hus.

Gratulerer me morsdagen :-) . Her skall meg og storebror på 3 år smelta hvit sjokolade å legga uppe i hjærteformet form. Skall fryses og tas med i bursdagsselskap der alla kommer få hver sin :-)
Skall legga glasyr på kaken så reiser me ut i bursdag. Hoppas alla dere får en fin dag :-)

Til min store frustrasjon er jeg innlagt på sykehuset idag, så feiringsplanene gikk i vasken gitt. Da håper jeg på å få en valentines baby istede! <3 :)

Dette håpet jeg også på, men ser ikke ut til at han vil komme ennda, så får bare smøre meg med mer tålmodighet :p

Dette håpet jeg også på, men ser ikke ut til at han vil komme ennda, så får bare smøre meg med mer tålmodighet :p
Nei det er ikke så lett å vite det der! Hadde noen timer med rier med ti min mellom inatt men det har roet seg igjen, har bare vondt nederst i magen og korsryggen nå og kynnere, men jeg blør så da har det hvertfall skjedd litt mer:) krysser fingrene for at det tar seg opp igjen! Lykke til hos deg!:)

Her er pappaen på jobb, så det er jeg og to snørrete små i sofaen i dag. Får se om vi finner på en koselig inneaktivitet, kanskje bake litt. :-)

Jeg og tuppa skal en tur til svigermor og overlevere noen blomster også skal vi ut å spise morsdagsbuffet i ettermiddag :)

Vi skal i nyhuset vi. Flytte inn :) kake og feiring ble tatt igår siden vi ikke hadde helt tiden idag :)

Nei det er ikke så lett å vite det der! Hadde noen timer med rier med ti min mellom inatt men det har roet seg igjen, har bare vondt nederst i magen og korsryggen nå og kynnere, men jeg blør så da har det hvertfall skjedd litt mer:) krysser fingrene for at det tar seg opp igjen! Lykke til hos deg!:)

Lykke til hos deg også :happy:

Lykke til, dere som muligens skal fødd i dag :-)

Vi skal på middag og kaffe til foreldrene mine. Ungene har sovet der i natt, så nå gleder jeg meg til å se dem etter en lat og rolig morgen :-)

Gratulerer :)

Her skal vi har barneselskap for vesla som ble 2 år denne uka.

Back
Topp