Morsdag - er den viktig?

Synes ikke noe om slike dagen jeg[8D]

ORIGINAL: trailer trash

nei,

jeg ser ingen grunn til  å feire morsdag.
jeg vil ikke at datteren min skal presses til  "hylle" meg, vi respekterer og er glade i hverandre hver dag. synes hele greia er tullete

Hadde visst svart..haha[:D]

Morsdag er kjempeviktig[:)]! Synes det er viktig å gi hverandre oppmerksomhet og omtanke. Det trenger ikke være så mye, liksom... Et koselig kort som sambo har laget sammen med ungene, eller en koselig gratulasjon på sengen når man våkner... Prøver å vise mannen min ekstra oppmerksomhet på farsdag o.l. også...

Her i huset har mor blitt gjort ekstra stas på med frokost på sengen vanligvis, men siden sambo er syk for tiden stod jeg for frokosten...
Fikk en nydelig blomsteroppsats og god sjokolade av sambo og ungene....

Var ute og akte/gikk på ski med jentene (og junior, 4 mnd i vogna) i formiddag, og var hos svigers på middag og kake, siden hans mor hadde bursdag i dag. Min mor var også der, så det ble gjort stas på alle mødrene i familien[:D]!

veldig fin dag!

Håper alle hadde en flot morsdag!

Mettas

Jeg synes morsdagen er viktig.

Jeg mener ikke at mannen min skal kjøpe gaver eller noe,
men gjerne hjelpe datteren vår til å lage en tegning eller noe.

Og at vi kanskje kan kose oss litt ekstra sammen alle tre.
(Det samme mener jeg også når det gjelder farsdag).

For jeg synes ikke at mannen skal gå ut å kjøpe gaver til meg,
at han gjør det til sin mor er veldig greit,
men ikke til meg for jeg er ikke mora hans[:D]

Men når trine blir større kan de jo kanskje gå i butikken sammen
og kjøpe en genser hun har plukket ut,
eller noe sånt.

Men jeg setter størst pris på en hjemme baket kake eller nystekte vafler og en tegning[:)]

Og jeg ble selvfølgelig glad for verdens beste mamma koppen,
blomstene og den hjemmebakte kaken jeg fikk igår som mannen min hadde ordnet.
Det var forøvrig datteren vår som plukket ut kortet og koppen[:)]

Koslig med morsdagen, men ikke for min egen del nødvendigvis.
Synes det er stas å vise at vi setter stor pris på min mamma og svigermor den dagen[:)]

Selvsagt kjekt med en oppmerksomhet ifra Morgan, men det blir nok bli mer og mer stad fremover som han og babyen i magen vokser til[;)] 
Er jo ikke det samme når det er jeg selv eller sambo som må fiske gave/oppmerksomhet[:D]

Back
Topp