Morsdag - er den viktig?

Syns ikke den er så viktig for min egen del, men nå er jo ikke guttungen mer enn 15 mnd heller..[:D][:D] Men når han blir større hadde jeg syns det var utrolig koselig med en tegning eller noe slikt.

Det jeg synes er gøyest er å gjøre noe for min egen mor. Da vi var små laga vi alltid frokost på senga, og laga hjemmelaga kort til morsdag og farsdag. Nå på søndag skal jeg bake kake å stikke bort på besøk tenkte jeg!:)

jeg syns det er viktig å gi litt ekstra oppmerksomhet til min fantastiske mamma på morsdagen, greit med en dag som minner oss på å vise vår takknemlighet på[:D] selvom jeg såklart viser det på andre måter gjennom hele året også så synes jeg det er viktig med en "påminnelsesdag"[;)]

Ønsker meg bare oppmerksomhet (fra gubben). Får ikke det ellers på merkedager (bursdag, jul).

Vi glemmer mors og fars dagen hvert år vi [&:].
 Men i år har forloveden lovet å huske det , får se hvordan det går [8D]

vi har fast tradisjon med morsdag og farsdag!!! alltid hatt:) enten vi laget noe og kjøpte noe til våre foreldre så måtte dagen feires ekstra med orntlig dessert og kos:) viktig tradisjon for den er virkelig "norsk"! i stede for helloween og slikt...

Ja, jeg syns det er kjekt med dag som bare er mor sin jeg [:)]

Skal lage min egen kake, men håper jeg får ett kosrt eller noe av Maja [:)]

Jeg syns det er kjempe koselig med en sånn dag jeg![:)] Fint og ha en dag man kan gjøre litt ekstra stas på mamman sin! For DET fortjener hun absolutt!![:)]

Det er ikke slik at det er så viktig.. Men syns det er søtt med en liten oppmerksomhet som et lite kort eller noe. Eller bare en god klem fra barna nettopp fordi det er "mor sin dag" liksom..

Hadde ikke brydd meg om det ikke sjedde noe, men blir glad dersom den blir husket[:)]

Hentet snuppa i bhg på torsdag, og måtte holde igjen tårene da jeg såg et lite kort i hyllen hennes.. Hun hadde malt og tatt på glitter, og hun er bare 19 mnd.. Så klart det var det kosligste som kunne skjedd[:)] Kjempe stolt.

ORIGINAL: Lone_mor

synes mors/farsdag er en fin dag til å sette ekstra pris på sine foreldre. men er ikke for det butikkene gjør å lage det til en dag der det skal handler store dyre gaver.. så en reklame der det sto: morsdag, finn gavene her.. klikket inn på den og da var et mobiltelefoner, tv'er, pc'er, ja bare ting til en pris fra 4-10 tusen.. hallo.. er jo ikke slikt dfet skal være...

en blomst og et hjemmelaga kort fra barna er MER enn nok spør du meg...

Gaver er ikke så viktig, men en kake eller ett kort, eller frokost på senga bare for å markere syns jeg er fint.
Vi har aldri hatt noen stor feiring, hverken når jeg var liten eller etter jeg ble mamma, men en liten ekstra oppmerksomhet er jo koselig [:)]

Jeg er vokst opp med at på morsdag er det feiring med kake og mødrene får små gaver eller kort fra barn og/eller barnebarn. Det viktigste er ikke at man har kjøpt noe, men at man kommer sammen og setter pris på hverandre.

Syntes det er fint at vi har sånne dager som gir oss påskudd til å samles..dessuten er det alltid bra med kake[:D]

syntes det er litt koselig med morsdag. er ikke så spesielt viktig, men er nå ganske koselig med blomster eller noe lignende[:)] 
sambo har kjøpt kake som vi ska kose oss med i morgen=) siden det er "min første morsdag"[8D]

Syns morsdag (såvel som farsdag) er en fin dag både for mor og for barna[:)] Kjekt for mor å bli gjort litt stas på og kjekt for ungene å få en anledning til å gjøre noe spesielt for mor...min eldste datter på nå 11 år syns det er kjempestas[:D]

Wee, forloveden husket det [:D].
Så i morgen blir det frokost på sengen , pluss en overraskelse [:D]

Ingen spesiell tradisjon... Jeg plaeieralltid og ringe og si jeg er gla i mamma/pappa (farsdag/morsdag)
Ellers setterjeg aller pris på alle de klemmer og susser jeg får fra mine barn, og det gjør jeg hver dag
Men såklart det er ekstra morro når de kommer stolte hjem fra skolen eller bh med sjølvlaga ting[:D]

er ikke viktig for meg som mor.. men jeg gir alltid en oppmerksomhet til min mor for å vise at jeg er glad i henne.

Det hadde jo vært koslig med en liten spesiell påminnelse om at jeg blir satt pris på, men jeg vet det er for mye å forlange at gubben husker slikt.. Men jeg tenker som så, at det er jo alle de små tingene i hverdagen som virkelig teller [:)]

Ikke viktig..men er jo koselig å bli satt litt ekstra pris på [:)] Men det viktige er vel hvordan en har det i hverdagen..hver dag kan jo i grunn være en morsdag[:)]

Er ikke noe must for meg å få noe på morsdagen... Men kommer datteren min med en blomst eller noe hu har laget blir jeg sefølgelig kjempe glad[:)] 
Men forventer ingenting[:)]

Back
Topp