Jeg er i uke 9 ( 8+1) nå. Jeg sliter ekstremt med kvalme, hele dagen å hele natten. Dette har vart siden uke 6. Er så ille at jeg så vidt får i meg mat og drikke ( er samboer som tvangsfôrer meg) Jeg skal ta morkake prøve 20 Juli, da er jeg i starten på uke 13, men siden det er en liten sjanse for at fostret er friskt vill jeg ta den prøven så fort som mulig. Å mye av grunnen er på grunn av kvalmen, er fostret friskt kan jeg lykkelig gå kvalm men hvis ikke kjenner jeg at det blir tungt. Har lest at morkakeprøven kan tas i mellom uke 10-12. Min mor tok den i uke 9 som regel.
Snakket med st Olavs idag nå, de ville ikke hjelpe meg med å flytte timen, orket ikke å høre på forklaringen min.. kjente at jeg ble oppgitt..
Da kommer spørsmålet mitt, er det noen som har greid å flytte en slik time? Å når tok dere morkakeprøve?
Snakket med st Olavs idag nå, de ville ikke hjelpe meg med å flytte timen, orket ikke å høre på forklaringen min.. kjente at jeg ble oppgitt..
Da kommer spørsmålet mitt, er det noen som har greid å flytte en slik time? Å når tok dere morkakeprøve?