Morkaken forann

frøkenløken

Blir kjent med forumet
Hei:) jeg var på ultralyd på tirsdag og fikk vite at morkaken ligger forann babyen og at jeg ikke skal kunne kjenne så mye spark. Jeg er i uke 19 nå, men har egentlig kjent spark siden uke 17 ca, men det er jo ikke mye aktivitet det er det ikk, men jeg kan kjenne noen små spark i ny og ne.. Men jeg lurer på når vil jeg begynne og kjenne tydlige spark hver dag og når vil typen min også kjenne sparkene? noen som vet?

Har morkaken foran her og. Mannen kjente fra uke 17:)

jeg har morkaken foran :-) var kanskje i uke 20 samboeren min kjente spark! tok lang tid før jeg også kjente det.

Jeg har morkaka på fremre livmorvegg og kjenner nesten ingenting utapå enda. Har litt polstring på magen fra før og. Blir ikke bekymra siden jeg kjenner aktivitet fra vesla både sent og tidlig.

Jeg er i uke 22 og kjent daglig spark i bare en uke:( mannen kjenner fortsatt ikke noe...

Jeg har morkaka på fremre livmorvegg og kjenner nesten ingenting utapå enda. Har litt polstring på magen fra før og. Blir ikke bekymra siden jeg kjenner aktivitet fra vesla både sent og tidlig.

Ja det gjør jeg også, men hadde håpet at jeg kunne kjenne det hver dag og masse nå. Men jeg kjenner værtfall 1-2 ganger løpet av gangen ,men det er så raskt åså er det ferdig:(

Jeg har også det, å kjenner i ny å ne som du skriver. Akkurat halvveis i dag. Kjente første ordentlige om torsdagen. Men ikke på utsiden, tror det er noen uker til jeg kan det ☺️Han på Riksen sa jeg burde gå ut i fra uke 22 som milepælen for å kjenne ordentlig liv/liv hver dag. Så vi får se. Litt kjedelig å ikke kjenne no særlig ☺️

Jeg har også det, å kjenner i ny å ne som du skriver. Akkurat halvveis i dag. Kjente første ordentlige om torsdagen. Men ikke på utsiden, tror det er noen uker til jeg kan det ☺️Han på Riksen sa jeg burde gå ut i fra uke 22 som milepælen for å kjenne ordentlig liv/liv hver dag. Så vi får se. Litt kjedelig å ikke kjenne no særlig ☺️

En lettelse og hørre at du også er i samme situasjon som meg nå. då får vi vente noen uker til da :) ja synes også det er kjedelig, men det går vel te :D

Jeg har også foran og er først nå jeg kjenner spark ordentlig etter 23 uker !
Mannen min kjente for noen dager siden :) varierer veldig hvor godt man kjenner det ut fra hvordan babyen ligger
I dag kjenner jeg feks veldig lite mens i går var det enormt mye

Jeg kjente første gang på torsdag (19+5). Kjente da ganske mye i 2 dager, men nå de 2 siste dagene har jeg nesten ikke kjent noe. Så det er ikke unormalt :) Man skal kjenne liv hver dag fra uke 28 :)

Back
Topp