J-40486304
Andre møte med forumet
Sist graviditet hadde jeg morkaken bak, nå ligger den foran. På ultralyd sa hun at det eneste det hadde å si var at man kunne kjenne spark senere. Noen som har hatt morkake foran før og evt når kjente dere liv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist graviditet hadde jeg morkaken bak, nå ligger den foran. På ultralyd sa hun at det eneste det hadde å si var at man kunne kjenne spark senere. Noen som har hatt morkake foran før og evt når kjente dere liv?

har også fått høre at det kommer til å skje senere. Er i uke 15 nåLer ikke av deg men av meg selv når jeg leste det du skrev... for jeg kjente dirring/vibrasjon i rumpa? endetarmen? på onsdag... men det har vel sikkert ikke noe med baby å gjøre? morkake foran btwSniker fra September. Hadde morkaka foran i 1.svangerskap. Kjente første leamusfølelse i uke 19+. Skikkelig plutselig dirring. Tok seg raskt opp.
I andre svangerskap hadde jeg morkaka bak og kjente risting i uke 16+ og fremover.
Nå er jeg på mitt tredje svangerskap og morkaka er foran. Kjente første ordentlige kilinger i magen i dag 17+5![]()
Hehe, jeg hadde veldig leamus i tissen rundt uke 13 denne gangen. Varte i ei uke. Begynte å lure på om jeg var veldig tidlig ute med å kjenne noe. Men det var nok bare noen nerver klemLer ikke av deg men av meg selv når jeg leste det du skrev... for jeg kjente dirring/vibrasjon i rumpa? endetarmen? på onsdag... men det har vel sikkert ikke noe med baby å gjøre? morkake foran btw

WoowJeg begynte kjenne spark mer og mer nå de siste dagene etter uke 17-18, nå er jeg 18+3 og samboer har nå allerede kjent fra utsiden. Min morkake ligger foran.
mannen har så vidt kjent, men bare én gang.