Så kjipe nyheter sånn settDa har jeg vært hos UNN i Tromsø, og det ser bedre ut enn ventet. Overlegen trodde i hovedsak ikke det var en accreta, men hun kunne ikke utelukke, så må uansett ha fødeplass der (større sykehus med flere ressurser i tilfelle). Det betyr at jamført planen skal jeg reise opp der i uke 38 og ta inn på hotell til fødselen starter av seg selv. Dette hvis ingenting skjer fremover som gjør at et keisersnitt må planlegges.
Er jo lettet, men samtidig lei meg, fordi det betyr at jeg må være alene i en annen by de siste ukene før fødsel uten noen dato å forholdene meg til. På pasienthotellet er det ikke lov til å ha besøk eller sjekke inn ledsager, så pappaen kan ikke bli med. Vi har heller ikke råd til at han skal betale sitt eget hotellrom i to uker pluss eventuelt dagene jeg er på barsel. Fødsel kan jeg klare alene, men de siste ukene not so much. Skulle ønske jeg hadde en løsning på det problemet ...
jeg hadde keisersnitt på UNN sist, det var en veldig fin opplevelse i det minste, bare for å finne lyspunkter for deg
kunne gitt mye for en av iskaffene deres....
Håper at du får en flott fødselsopplevelse som kan veie litt opp 

lillebror her er godt i hold også tydeligvis, så tviler på at jeg får gå til termin. Så blir vel en potensiell lang igangsetting alene på sykehuset på meg