Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde bak sist og har foran nå. Spent på om det er stor forskjell. Sist hadde jeg allerede begynt å lure på om det var bevegelser jeg kjente på denne tiden. Nå kjenner jeg ikke noe enda.. Mannen kunne kjenne på utsiden i uke 15. Tipper jeg kommer til å bli skikkelig utålmodig denne gangen siden jeg kjente det så tidlig sistTror ikke det er noe annet. Jeg hadde det i forrige/første svangerskap. Håper jeg har den bak denne gangenVil oppleve det, for å se om det er noe merkbart forskjell.
Får du noe ekstra oppfølging eller ekstra UL siden du har forliggende morkake?Fikk vite på TUL at morkaken ligger foran livmoråpningen, håper den vil trekke seg bakover!
Da blir det vel en ekstra ultralyd når det nærmer seg termin, hvis den ikke har trekt seg oppover allerede til OUL?Fikk vite på TUL at morkaken ligger foran livmoråpningen, håper den vil trekke seg bakover!
Får du noe ekstra oppfølging eller ekstra UL siden du har forliggende morkake?
Satser på at det har skjedd noe endring til OUL, ellers blir det nok ekstra UL ja.Da blir det vel en ekstra ultralyd når det nærmer seg termin, hvis den ikke har trekt seg oppover allerede til OUL?
Håper den har beveget seg oppover innen OUL, da!Satser på at det har skjedd noe endring til OUL, ellers blir det nok ekstra UL ja.
Jeg hadde den foran sist. Kjente liv før oul i uke 18, så var ikke så seint synes jeg. På tidlig ul nå i uke 12 så hadde jeg den ned mot åpningen så jeg håper den har flyttet seg til oul.. Det var i følge gynekologen ikke uvanlig at den lå der for å så flytte på seg når det ble trangere.