Morkake foran

Hva kaller de plasseringen på latin da? Morkaken her er visst på høyre side og blir kalt lat.dext. jeg som er helt grønn på slikt lurer fælt på hva det vil si, noen som vet? :)

Hva kaller de plasseringen på latin da? Morkaken her er visst på høyre side og blir kalt lat.dext. jeg som er helt grønn på slikt lurer fælt på hva det vil si, noen som vet? :)
Lat. Dext står for "lateral dexter" :) dexter er høyre på latinsk

Lat. Dext står for "lateral dexter" :) dexter er høyre på latinsk

Jeg har forstått at den er på høyre side, men tenker rent praktisk hva det vil si for meg. Blir det på en måte foran bare på siden eller er det ikke så farlig? Blir så usikker, alltid noe å lure på :p

Jeg har forstått at den er på høyre side, men tenker rent praktisk hva det vil si for meg. Blir det på en måte foran bare på siden eller er det ikke så farlig? Blir så usikker, alltid noe å lure på :p
Ah sånn ^-^ tenker det kan være lurt at noen andre svarer, da jeg rett og slett ikke vet - men slik jeg skjønte det så har det vel ikke stor praktisk betydning?

Ah sånn ^-^ tenker det kan være lurt at noen andre svarer, da jeg rett og slett ikke vet - men slik jeg skjønte det så har det vel ikke stor praktisk betydning?

Hehe :) jeg tror ikke det er så viktig eller at jeg kommer til å tenke noe særlig over det rent praktisk, men jeg har en tendens til å henge meg opp i detaljer - ekstremt kontrollfreak :p

Hos meg står det anterior :)

Jeg melder meg også inn i denne klubben. Foran og langt nede. Det betyr at jeg kjenner litt når junior beveger seg høyt oppe, men ellers lite foreløpig. 19+2 nå.

Jeg har også! Den ligger litt langt ned også, men kommer mest sannsynlig til å flytte seg oppover gjennom svangerskapet! Andre gangen (av tre) jeg har den foran:).

Back
Topp