Mor vs svigermor (avstemning)

Definitivt mamma. Overhodet ikke svigermor.
Ikke fordi vi har et dårlig forhold eller noe, men... Nei... Hadde aldri vært aktuelt. Hadde definitivt heller født alene.

Helt ærlig.. så om jeg måtte velge mellom kun de to.. så hadde jeg heller vært alene på føden. ønsker virkelig mor eller svigermor sammen med meg.. der er kun mannen velkommen!

Mamma :)
Hadde hun med på fødsel 1 og hun blir med på den neste oxo :)

Tessababy skrev:
Helt ærlig.. så om jeg måtte velge mellom kun de to.. så hadde jeg heller vært alene på føden. ønsker virkelig mor eller svigermor sammen med meg.. der er kun mannen velkommen!

Samme her, men han er ikke et alternativ i denne tråden 

Har hatt de med hver sin gang sammen med mannen min :) Veldig fornøyd med støtten.

Tessababy skrev:

Kunne aldri tenkt meg å ha med svigermor på fødslene,det måtte blitt mamma i så fall, men om jeg måtte velge en annen utenom mannen så hadde det blitt søsteren min.

Jeg vil ha med mamma på fødselen, i tillegg til min mann,hvis hun klarer det. Hun kommer iallefall til å være tilstede på sykehuset :)

Har ikke svigermor (hun døde for mange år siden, og svigerfar har vært alene siden). Men jeg har et veldig godt forhold til mamma, så hadde ikke vært noe problem å ha med henne på fødselen. Nå føler jeg at det er en opplevelse jeg og mannen vil ha sammen (bare oss to), men hvis noe skulle skje, og han ikke kan bli med, så tar jeg med mamma.

Hadde nok valgt svigermor.

Mamma. Hun var forøvrig med siden donoren meldte seg ut og jeg aldri har møtt moren hans.

Både mamma, stemor og svigermor er gode alternativer som jeg godt kunne hatt med meg når jeg skulle føde.

Ville kanskje helst hatt mamma om jeg måtte velge. 

hvis jeg hadde vært gravid nå så ville jeg så absolutt hatt med meg svigermor, og eneste grunnen til det er at vi kommer mye bedre overens enn det jeg gjør med min egen mor.

Jeg klarer ikke se for meg en eneste situasjon der jeg ville tatt med meg noen av dem på fødsel, men dersom jeg måtte velge, så ville det sannsynligvis blitt svigermor. 

Enkelt valg.
Svigermor hadde bare stått og grått, min egen mor er barnepleier og jobber på barsel ;)
Hun har foreløpig vært med når alle barnebarna har kommet til verden :D

Tessababy skrev:
Helt ærlig.. så om jeg måtte velge mellom kun de to.. så hadde jeg heller vært alene på føden. der er kun mannen velkommen!

enig

Back
Topp