Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: TauZa
jeg har strikka ett i alpakka.. det anbefales ikke. Det loer så veldig!!
men anbefaler å strikke fra hjørne til hjørne jeg også.
ORIGINAL: Medusa_83
Ja, for det var det jeg hørte først, men så mente svigermor at det var bedre å bare legge opp 150 masker (men guh, så kjedelig[:'(])... Men, altså... Jeg kan godt tenke meg denne hjørne-til-hjørne-strikkingen[:)] Problemet er bare at jeg er helt fersk i gamet, så jeg trenger litt hjelp på den biten der...
Man må legge opp en ny maske i hver ende på hver rad, eller? Hvordan gjør man det? Er det bare å slenge kast rundt eller er det en mer fancy måte å gjøre det på?
Hehe[:D] Nå tror jeg vi må starte strikkeklubb!
Ja, for det var det jeg hørte først, men så mente svigermor at det var bedre å bare legge opp 150 masker (men guh, så kjedelig[:'(])... Men, altså... Jeg kan godt tenke meg denne hjørne-til-hjørne-strikkingen[:)] Problemet er bare at jeg er helt fersk i gamet, så jeg trenger litt hjelp på den biten der...
Man må legge opp en ny maske i hver ende på hver rad, eller? Hvordan gjør man det? Er det bare å slenge kast rundt eller er det en mer fancy måte å gjøre det på?
ja. det er bare å legge opp tre masker. Så øker du en maske ved ett kast innen for den første masken på hver pinne til du syns du er halvveis. Så feller du på andre masken på hver pinne til du har tre masker igjen.