mor signes babyteppe *garn*

2 barnsmamma 87

Blir kjent med forumet
noen som har strikket mor signes babyteppe(nøstebarnteppe)? hvilket garn har dere brukt ? kan jeg få se bildet ?
 
Følger
 
kan jeg fint strikke med Drops Baby Merino garn ?
 
Du kan strikke med hva du vil, men resultatet blir jo ikke slik det "skal" være. Et godt teppe blir det uansett.
 
det skjønner jeg :) skulle så gjerne ha strikka med nøstebarn sitt, men orker ikke det rotet med å nøste opp, så man får ett skikkelig nøste :p

hører at noen sier at drops merino ull siger en del så :(
 
Jeg har strikket det i mange, mange utgaver. Alltid med sånt tynt garn.

Med nøstebarn sitt. Med New Zealand lammeull fra 123knit.dk og med kauni garn med "regnbuefargeskift" (garn som bytter farge underveis)

Herlige tepper.

Jeg har garnvinde og nøstemaskin da. Koster lite og gjør det hele mye enklere.
 
noen andre som har strikket med annet garn enn Nøstebarn sitt?
 
Jeg har strikket det i mange, mange utgaver. Alltid med sånt tynt garn.

Med nøstebarn sitt. Med New Zealand lammeull fra 123knit.dk og med kauni garn med "regnbuefargeskift" (garn som bytter farge underveis)

Herlige tepper.

Jeg har garnvinde og nøstemaskin da. Koster lite og gjør det hele mye enklere.

Har du link? :)
 
Jeg har et slikt teppe, fikk det av min x-svigermor til største jenta, da hun ble født. Det er strikket med nøstegarn, men jeg synes liksom det er litt sånn stikkete jeg da, så har ikke brukt det så mye. Men kjempe koselig og fint teppe er det :) Likte godt de fargene på teppet som er lagt ut litt lenger opp her :)
 
Kan strikkes i alt, apakka/babyull blandinger wr LETTE OG GODE til tepper :) rein merinoull kan fort bli litt tungt.
 
Til hva?

123knit.dk er en link så jeg antar kauni (kauni finnes i mange farger. Jeg brukte eq, den som er bilde av over. Regnbue.

Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte det. Det et mange år siden. Men bare Google det selges mange steder.
 
hva med dette? blir det for tungt? vanskelig å finne garn som passer/er greit nok å bruke synes jeg :p
 

Vedlegg

  • last ned.jpg
    last ned.jpg
    6,8 KB · Visninger: 26
Åh, så fint! :)
 
Back
Topp