Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
klem....ORIGINAL: Monicus
Og alle dere andre, dere er så skjønne alle sammen.
Det er ikke så lett dette her, men det går ganske greit mesteparten av dagen, natten så sover jeg heller lite.
Tenker på den lille som kan bli til i magen, har en følelse av at det er ei jente[:(]
Men, vi prøver igjen senere...
Takk igjen!!
ORIGINAL: Thea´n Mom
ORIGINAL: Monicus
Det er ikke så lett dette her, men det går ganske greit mesteparten av dagen, natten så sover jeg heller lite.
Tenker på den lille som kan bli til i magen, har en følelse av at det er ei jente[:(]
Takk igjen!!
Åååå kjære vennen [:(][:(]
jeg som gratulerte deg i tråden du først la ut [:o]
Forstår godt du tenker mye på dette nå. Du har allerede gått igjennom dette en gang før og vet hvordan det er, følsesmessig og hvordan ting spirer og gror. Jeg unner deg ikke den perioden du er i nå. Håper bare du finner tilbake til din indre lykke og om noen måneder er klar for å prøve igjen.
Kos deg nå masse med Kiangullet og samboer.
Mange klemmer i fra Thea og Hege
tuuuusen takk Hege!!ORIGINAL: Monicus
ORIGINAL: Thea´n Mom
ORIGINAL: Monicus
Takk igjen!!
Åååå kjære vennen [:(][:(]
jeg som gratulerte deg i tråden du først la ut [:o]
Forstår godt du tenker mye på dette nå. Du har allerede gått igjennom dette en gang før og vet hvordan det er, følsesmessig og hvordan ting spirer og gror. Jeg unner deg ikke den perioden du er i nå. Håper bare du finner tilbake til din indre lykke og om noen måneder er klar for å prøve igjen.
Kos deg nå masse med Kiangullet og samboer.
Mange klemmer i fra Thea og Hege
tuuuusen takk Hege!!
Det er vondt, føler meg som en dårlig mor som ikke beskytter den lille i magen. Men orker ikke tanken på et deformert barn...
Så det er nok til det beste, selv om det føles slemt...