Monicus

Offa... Ikke greit dette.  Håper det går bra med dere.

Må vel være greit å få vite om omstendighetene før det hadde gått lengre tid.  Synd at legemidler kan gjøre sånn mot folk.

Trøsteklem fra meg....

Ofh, det var trist![&o]
Håper det går bra med deg!
 klem....

ORIGINAL: Monicus

Og alle dere andre, dere er så skjønne alle sammen.

Det er ikke så lett dette her, men det går ganske greit mesteparten av dagen, natten så sover jeg heller lite.
Tenker på den lille som kan bli til i magen, har en følelse av at det er ei jente[:(]

Men, vi prøver igjen senere...

Takk igjen!!

Åååå kjære vennen [:(][:(]
jeg som gratulerte deg i tråden du først la ut [:o]

Forstår godt du tenker mye på dette nå. Du har allerede gått igjennom dette en gang før og vet hvordan det er, følsesmessig og hvordan ting spirer og gror. Jeg unner deg ikke den perioden du er i nå. Håper bare du finner tilbake til din indre lykke og om noen måneder er klar for å prøve igjen.

Kos deg nå masse med Kiangullet og samboer.
Mange klemmer i fra Thea og Hege

ORIGINAL: Thea´n Mom

Det er ikke så lett dette her, men det går ganske greit mesteparten av dagen, natten så sover jeg heller lite.
Tenker på den lille som kan bli til i magen, har en følelse av at det er ei jente[:(]

Takk igjen!!

Forstår godt du tenker mye på dette nå. Du har allerede gått igjennom dette en gang før og vet hvordan det er, følsesmessig og hvordan ting spirer og gror. Jeg unner deg ikke den perioden du er i nå. Håper bare du finner tilbake til din indre lykke og om noen måneder er klar for å prøve igjen.

tuuuusen takk Hege!!
Det er vondt, føler meg som en dårlig mor som ikke beskytter den lille i magen. Men orker ikke tanken på et deformert barn...
Så det er nok til det beste, selv om det føles slemt... 

du skal vite monicus at du er den beste mor. må ikke tenk sånn men er jammen meg ikke lett det der. har så vondt av deg. håper det går greit med deg og du koser deg med kian og samboer.
du er ihvertfall et fantastisk menneske og en kjempemor.
hadde det sånn når jeg mista min spire for 4mnd siden.
tenker på deg venn
mange mange varme klemmer fra Bente og Thomas

off nei[:(][:(]kan du ikkje få ta fostervannsprøver???e der ingen prøver du kan ta???føle sånn med deg,det der e ikkje någe lett valg å ta.men det ordne seg alltid.stor klem fra silje og emilie

Huff å huff å huff[:(] Vet ikke hva jeg skal si, må være en fryktelig beskjed å få. Sender dere mange trøsteklemmer..

ORIGINAL: Thea´n Mom

Takk igjen!!

tuuuusen takk Hege!!
Det er vondt, føler meg som en dårlig mor som ikke beskytter den lille i magen. Men orker ikke tanken på et deformert barn...
Så det er nok til det beste, selv om det føles slemt...

Det er ikke ett lett valg du må ta nei, og jeg vet ikke selv hva jeg hadde gjort. Har en fetter med funksjonshemmet barn, så føler jeg bør tale deres sak. Men tror en må være klar for det også, spessielt når en på forhånd kan velge.

Tror alle ville følt seg slemme i en slik situasjon, en er ikke dårlig mor fordet. Du blir ikke noe mer lykkelig om du gjør det "alle" andre mener du må gjøre.

Lykke til vennen [:)]

ORIGINAL: fearless.

Huff å huff å huff[:(] Vet ikke hva jeg skal si, må være en fryktelig beskjed å få. Sender dere mange trøsteklemmer..

Back
Topp