Monicas slanketråd *16.sept*

ORIGINAL: monicabebe

ORIGINAL: namba

Har du så mye å ta av? Det ser ikke sånn ut hvertfall. Det skal du vite. Du er flink.

Takk...du er snill. Er faktisk 15 kilo tyngre nå enn da jeg giftet meg. Men jeg gidder ikke bli så slank igjen..bare litt mer meg selv enn jeg er nå

Skjønner hva du mener. Jeg har heller ikke lyst til å bli så tynn som jeg var forrige gang jeg var slank, men jeg har veldig lyst til å ligne på meg selv fra den tiden. Når jeg er slank så ligner jeg mest på mamma, men når jeg legger på meg så blir jeg mer og mer lik pappa (han er ikke tykk) og det trives jeg ikke med. Det er en fordel med å være tykkere i ansiktet da, nesen min står mer i proposjon med resten av ansiktet.[:D]

det går nedover....

Du er FLINK!!!![:D]

Oppdatert igjen!

jippi, det er helt fantastisk!!

Stadig litt ned

En skikkelig platå-periode akkurat nå. Opp og ned de samme grammene hele tiden. Men, men, får se om jeg har spist for lite da. Og prøver å øke på litt for å se om det hjelper

Lykke til videre - er sikker på at du gjør en god "jobb" - men det kan være vanskelig å være travel småbarnsmor i tillegg til å måtte være litt nøye på kostholdet. Men det er veldig vanlig at man kan ligge på samme vekta en god stund før det igjen løsner skikkelig så hold ut[:)][:)]

Så kjedelig at vekta driver å hopper sånn opp og ned. Håper det løsner snart.

Min erfaring er at man har noen sånne vektplatåer som kan være vanskelig å komme forbi, men med litt tålmodighet så løsner det plutselig. Min teori er at det er vekt kroppen har vært på en stund tidligere og at den "kjenner seg igjen" der

Jeg står på...og satser på at det går ned sakte, men sikkert. Nå er det i allefall snart 10 kilo. Og da er det 2 kilo til "før-gravid-med- Mari-vekt". Det betyr at jeg nå veier 24 kilo mindre enn da jeg fødte. Ikke verst det!

Gratulerer så mye med 10 kilo. Ja jeg skriver ti, for det er jo det. Bra jobba, Monica!!

Wow - så flott da - 10 kilo er veldig bra[:)][:)]

Nå tror jeg at det har løsnet litt fordi jeg har fulgt 1300 Håper dag og trent mye mer i det siste. Håper bare at det fortsetter slik!!!

Da er kurset mitt slutt, og jeg har ikke meldt meg på noe nytt. Satser på å klare meg selv framover, for ingen av de nye kursene passer inn i tidskjemaet her i huset. Men i dag hadde jeg gått ned 11.1 kilo, så det var TOPP!!

Da er det 11.5 kilo tilsammen! Satser på at det er 12 neste uke!!

Spent på hva ferien gjør med vekta...men pakker ned joggesko sånn at jeg kanskje får beveget meg litt på turen, og så får vi se. Men skal kose meg på ferien og ikke telle kalorier altså!

Back
Topp