Monicas slanketråd *16.sept*

Jaja, oppdatert igjen!

Du, har du gått ned fem kilo allerede?? ?Det er jo supert, så flink du er!! 

Ja, det er nesten 5 kilo! Hurra!

Skal til legen i morra for å se hva blodprøvene sier om stoffskiftet nå. Jeg mistenker at det ikke er i orden helt enda. Så sånn sett er det jo topp at jeg har klart å gå ned i stedet for opp.

Har meldt meg på nytt kurs etter jul sånn at jeg skjerper meg i jula, og sånn at jeg holder fokus mot sommeren. Gleder meg så sykt til å være meg selv igjen!!

Det er kjempebra altså!! Går og venter på brev fra legen om stoffskiftet mitt jeg - spent på om det har gått ned igjen etter å ha påvist for HØYT på forrige blodprøve... (og så skal jeg ikke kuppe tråden din mer med mitt stoffskifte)

Så bra! Gratulerer med nok et flott resultat - dette går jo virkelig rett veien! Stå på - men husk at det er lov å unne seg litt ekstra i jula. Jeg kommer i alle fall til å ha en "kalkulert" julebonus[:D]

Så flink du er[:)] 

Oppdatert! hurra! Bra resultat den siste uken!

Du er super flink[:D][:D]

wow 

Er fornøyd ja...

Men må regne med litt "svinn" i jula da. Skal prøve å ikke ta helt av, men må unne meg litt innimellom kjenner jeg

Hurra for monica!!!! Så utroig kjekt for deg å få så motiverende resultat - og ja, det kan være lurt å legge inn en aldri så bitteliten "kalkulert" sprekk i jula[:D]

Takk for gode ord...satser på å være flink i jula...

ORIGINAL: monicabebe

Takk for gode ord...satser på å være flink i jula...

Bare husk på at om du skulle ha en sprekk, så tenk at pytt pytt sånn ble det den dagen - du kan ta nye valg dagen etterpå[;)][:)] Det er lett å bli litt sånn "ja, da har jeg spist et stykke av den kaka - da er jo alt ødelagt og da kan jeg like godt spise heeele kaka"[8D]

Da er jeg igang igjen etter julen!

Gratulerer så mye med stadig flotte resultat[:)][:)]

Gratulerer med å ha gått ned 6,5 kg! Nå er det nok ikke lenge igjen før du er i mål du.[:)]

Husk at vekta kan svinge litt fra uke til uke - man kan gå ned i kroppsfett men kroppen kan ha fått flere muskler! De veier mer enn fett men tar mye mindre plass en fett[;)] Stå på videre!![:)]

ORIGINAL: namba

Gratulerer med å ha gått ned 6,5 kg! Nå er det nok ikke lenge igjen før du er i mål du.[:)]

Joda...har igjen en del. Skal vel ned ca 10 kilo til. Kanskje litt mindre.

Nå går det riktig vei igjen i allefall!

Har du så mye å ta av? Det ser ikke sånn ut hvertfall. Det skal du vite. Du er flink.

ORIGINAL: namba

Har du så mye å ta av? Det ser ikke sånn ut hvertfall. Det skal du vite. Du er flink.

Takk...du er snill. Er faktisk 15 kilo tyngre nå enn da jeg giftet meg. Men jeg gidder ikke bli så slank igjen..bare litt mer meg selv enn jeg er nå

Back
Topp