Monday!!!

Hahaha, de e bestemt de her småtassan ;)

Fie bi total vrang! bi helt stiv og skyt fram hoften...:P og hyl å fekt me arman :P
Må som regel underhold ho med nå leka eller nå sånt :) så ho ikje får det med seg at eg kle på ho :P

Bestemte er bare forbokstaven:p haha.. her begynner det med latter, men når hun ser jeg ikke gir meg og holder hun fast, så blir hun sinna og hyler :P

Haha ikke dumt å klare å gjøre noe så de ikke merker at de blir kledd på :P:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Ah! Håper ikke Emira får noe øyekatar/betennelse! Hun har vært litt rød og har hatt mer rusk i det ene øyet idag.. spørs om vi ikke må til lege å få øyedråper hvis det ikke er bedre imårra. .hun har ikke vondt sa hun, så det er hvertfall bra :D

Nå syns jeg at jeg hørte dyna, puta og senga rope på meg i kor:P så får vel stelle meg og dra på date med senga :P
God natt jenter♡ håper nettene deres blir fine;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ah! Håper ikke Emira får noe øyekatar/betennelse! Hun har vært litt rød og har hatt mer rusk i det ene øyet idag.. spørs om vi ikke må til lege å få øyedråper hvis det ikke er bedre imårra. .hun har ikke vondt sa hun, så det er hvertfall bra :D

Nå syns jeg at jeg hørte dyna, puta og senga rope på meg i kor:p så får vel stelle meg og dra på date med senga :p
God natt jenter♡ håper nettene deres blir fine;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Får håpe hun slipper! :D
Jeg hører også hele soverommet mitt rope, men det var så deilig å sitte litt etter masse klesvask og rydding :)

Bestemte er bare forbokstaven:p haha.. her begynner det med latter, men når hun ser jeg ikke gir meg og holder hun fast, så blir hun sinna og hyler :p

Haha ikke dumt å klare å gjøre noe så de ikke merker at de blir kledd på :p:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahahaa ;) De verkele begynnt å vis ke de syns om saker og ting ;) hihihihi ;)

Får håpe hun slipper! :D
Jeg hører også hele soverommet mitt rope, men det var så deilig å sitte litt etter masse klesvask og rydding :)

Ja uff, er virkelig vanskelig å legge seg noen ganger:eek:;):p hehe jeg skulle lagt meg for lenge siden! Ha en fin natt ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahahaa ;) De verkele begynnt å vis ke de syns om saker og ting ;) hihihihi ;)

Ja man merker at de ikke er "baby" lenger hvertfall:eek::p:) hehe.. men er jo gøy også da..

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja man merker at de ikke er "baby" lenger hvertfall:eek::p:) hehe.. men er jo gøy også da..

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, det e arti at de ha begynnt å verkele få personlighet :) syns det e litt bra at ho e litt bestemt, grett å veta at ho kan sei ifrå ke ho vill :)

Ja, det e arti at de ha begynnt å verkele få personlighet :) syns det e litt bra at ho e litt bestemt, grett å veta at ho kan sei ifrå ke ho vill :)

Hehe ja, det er kjempe bra;) så lar dem ingen andre barn bestemme over seg ;);)

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp