Hehe takkkoselig å høre (eller lese blir vel mer riktig)
har mye mer krefter og energi nå enn det jeg har hatt på flere måneder
hehe.. men kunne godt vært litt sprekere
![]()
Håper jeg får det også med nr 2 hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe takkkoselig å høre (eller lese blir vel mer riktig)
har mye mer krefter og energi nå enn det jeg har hatt på flere måneder
hehe.. men kunne godt vært litt sprekere
![]()
Håper jeg får det også med nr 2 heheGodt at man har det sånn, følte du det var hardere med nr 1, enn med de to andre?
Ja håper det blir sånn for dere også
Ja absolutt, syns alt har vært mye enklere med både nr 2 og 3.. var veldig sliten og usikker når jeg fikk Emira..alt var jo helt nytt.. og følte vel at det var mer slitsomt enn kos den første tiden.. så for meg har det vært mye enklere å gå fra 1 til 2 og 3, enn fra 0 til 1men så har både Liana og Leoh ikke vært like avhengig av å være på fanget å sånt, Emira var ekstremt selskapsyk fra dag 1
![]()
Da håper jeg det blir litt enklere min runde nr 2 ogsåDet som er synd denne gangen er at jeg ikke har noe barselgruppe, håper jeg finner en, hvis ikke blir det en lang permisjon. Er du med i ei gruppe nå, eller skal?
Det pleier å bli enklere, for man har jo gått gjennom dette førmen så kommer ting litt ann på hvordan babyen er også da
Jeg har ikke vært med i noen barselgruppe enda, men helsestasjon samler opp til barseltreff etterhvertlurer på om det var når barna er rundt 5-6 uker det første treffet er
gjør dem ikke det hos dere da?
★mobben til brodær'n★
Nei, man måtte ordne sånt selv, veldig dårlig tilbud synes jeg![]()
Ja det er dårlig.. her er det vel arrangert 2-3 treff via helsestasjon, også må man ta initiativet selv etter det.. men det hjelper hvertfall med å sette det igang
★mobben til brodær'n★
synes det er veldig merkelig at det ikke arrangeres barselgruppe altså! Trodde det var noe alle helsestasjoner gjør?Ja, viktig tiltak synes jeg![]()
synes det er veldig merkelig at det ikke arrangeres barselgruppe altså! Trodde det var noe alle helsestasjoner gjør?
Men du, kan du ikke melde deg på noe gravidesvømming e.l. og så lage en barselgruppe via det?![]()