Monday it is:D

Jeg står på trappa og forsøker å få Hermine til å sove:p hun sov bare en time i bhg idag igjen...kan ikke skjønne hvorfor hun sover så lite der? :confused::( en time om dagen er jo altfor lite når hun er så liten:(
Virker ikke som om hun har tenkt å sove nå, så får vel bare gi opp å gå inn:p

*Surfer mobilt*

Hallo!!
T er levert i Bhg, mannen reist på øvelse og Lillebror og jeg er klare for rydding til besøk! VSker klær, baker knekkebrød og skal rydde soverommene :)
Vi får ikke besøk før i kveld. Men det er nok å gjøre. Må utenfor byen med buss for å hente bilen også. Det gikk ikke buss når mannen måtte til jobben for å pakke, så bilen står der. Og handle. Kos med besøk, men nå stresser jeg litt :p
Har bedt oss selv på middag hos mamma i morgen da, så da blir det en rolig dag med lek og utekos med besøket :)
Håper alle får en fin dag!

Kan være stress og få besøk, men mest koselig, da;)
Jeg liker det er ryddig rundt meg, men har 3 små, så om det er litt hybelkaniner her og der får så være;) Litt av en dag, mange gjøremål du har:p:o Håper du kom greit i mål;)

du det er veeeldig mye babyspråk altså!!! ;) Hun skravler og babler, og fører laaange samtaler både med oss og lekene sine, men for det meste skjønner jeg ikke et kvekk av hva hun sier :p Innimellom kommer det noen forståelige ord da, som i morges når hun erklærte "æ gå" og så gikk hun ;) :D

Så systematisk du er da, og får ryddet i sakene til jentene :) 5 sett med regntøy??? :eek: Det var mye regntøy det :p

Haha, jentene har 2 hjemme og Emmeth har kun 1 sett med regntøy, enn så lenge;):p
Ja, kan vel si jeg er systematisk av meg, de fleste mener jeg er rydde- og kontrollfreak, men er vel ikke bare negativt det?:p;):D Er bare sånn jeg er, så sånn er det:D
Jeg synes Hermine er kjempeflink:)<3 Lille tutta:) Emmeth drikker fortsatt av flaske og drikker helst av kopp med sugerør:) Synes fortsatt han er baby, han er bare blitt en stor baby;)

Jeg ble lykkelig overrasket, han SÅ faktisk hvor plaget jeg var, og insisterte selv på 100% sm videre. Jeg føler noen stener falt fra skuldrene nå, dette har bekymret meg veldig.
Fikk handlet til pappa, men orket ikke mer gåing etter det, spørs om nevøen må få penger i gave:)

Lettvint og gi penger i gave, og ofte setter barn/ungdom pris på og få det også:) Så kan de kjøpe noe de har lyst på selv for de:) Så bra legen din faktisk skjønte det selv og du blei 100% sykemeldt videre:) Kan tenke meg det var litt av en lettelse:) Så bra du fant en gave til faren din:) God bedring med bekkenet:) Kanskje manuell terapeut eller akupuntur kan hjelpe?

Lettvint og gi penger i gave, og ofte setter barn/ungdom pris på og få det også:) Så kan de kjøpe noe de har lyst på selv for de:) Så bra legen din faktisk skjønte det selv og du blei 100% sykemeldt videre:) Kan tenke meg det var litt av en lettelse:) Så bra du fant en gave til faren din:) God bedring med bekkenet:) Kanskje manuell terapeut eller akupuntur kan hjelpe?

Takk, jeg skal prøve bassengtrening når hånda blir helt bra tenkte jeg:-)

God dag, store og små.:)
Her er første studiedag over og det slappes av på hotellet. Skal finne en sjel og spise middag sammen med etterpå tenker jeg, men det gjør godt med en liten strekk før den tid..
Hjemme hadde visst natta vært grei, men lillemor våkna 06.45, noe pappaen syns var tidlig (med tanke på at han hadde tatt seg en dag fri for å være hjemme med jenta vår.) Haha..Syns ikke han kan klage på den jeg da, menmen..;)

Ha en fin dag videre, dere!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei på dere :)

Idag vekte vi jentene rundt 06:45.. h
Gikk over all forventning:D vi hadde to smørblide jenter å stelle:eek::D:p så fikk pappan levert dem rett før halv 8 :)
Jeg gikk å la meg igjen siden Leoh sov:P hehe..

Skulle ut en tur til butikken, og fikk endelig somlet meg til å gjøre istand vogna med bag, voksipose osv.. og når jeg hadde kledd på Leoh og lagt han i vogna, og skulle bare pumpe hjulene så oppdaget jeg at det ene hjulet var helt vinglete:eek::( dumme vogn! :P så da dro vi inn igjen!

Snuppetuppa satte seg i go'stolen når hun kom hjem fra barnehagen:P
1382972713608.jpg
1382972722261.jpg

Så søte barn her idag <3 vi kom akkurat hjem fra Sverige. Kjøpt masse melk,godis,potetgull og pepsi max <3
Grått vær og regn... helt mørkt ute nå.... trøtt jeg..... vi har prison break maraton hver kveld nå.... så blir fortsettelse når ungene er lsgt ;-)

Sent from my GT-I9300

Haha, jentene har 2 hjemme og Emmeth har kun 1 sett med regntøy, enn så lenge;):p
Ja, kan vel si jeg er systematisk av meg, de fleste mener jeg er rydde- og kontrollfreak, men er vel ikke bare negativt det?:p;):D Er bare sånn jeg er, så sånn er det:D
Jeg synes Hermine er kjempeflink:)<3 Lille tutta:) Emmeth drikker fortsatt av flaske og drikker helst av kopp med sugerør:) Synes fortsatt han er baby, han er bare blitt en stor baby;)
Jeg synes også Hermine er baby ennå, men som du sier, en litt stor baby bare ;) Derfor jeg helst kler henne i litt babyete klær, som sparkebukser og heldresser! Synes det er så utrolig søtt :rolleyes:

Her var vi oppe rett over 5 i dag og så var vi i barnehagen litt før halv 8.. Hadde skikkelig kosestund på morran. Jeg har vært på jobb og i dag har jeg vært lat for har bestilt middag :p Blir sliten overalt av og stå og gå rundt og fylle på varer og rydde en hel dag.. har satt på en klesvask da så noe fornuftig har jeg gjort ;)

Gikk over all forventning:D vi hadde to smørblide jenter å stelle:eek::D:p så fikk pappan levert dem rett før halv 8 :)
Jeg gikk å la meg igjen siden Leoh sov:p hehe..

Skulle ut en tur til butikken, og fikk endelig somlet meg til å gjøre istand vogna med bag, voksipose osv.. og når jeg hadde kledd på Leoh og lagt han i vogna, og skulle bare pumpe hjulene så oppdaget jeg at det ene hjulet var helt vinglete:eek::( dumme vogn! :p så da dro vi inn igjen!

Snuppetuppa satte seg i go'stolen når hun kom hjem fra barnehagen:p
Vis vedlegget 37560
Vis vedlegget 37561

Jeg må si jeg beundrer seg altså, du virker så opplagt og sprek:-)

Jeg må si jeg beundrer seg altså, du virker så opplagt og sprek:-)

Hehe takk:) koselig å høre (eller lese blir vel mer riktig):P;) har mye mer krefter og energi nå enn det jeg har hatt på flere måneder;):D hehe.. men kunne godt vært litt sprekere:P

Jeg gikk å la meg igjen siden Leoh sov:p hehe..

Skulle ut en tur til butikken, og fikk endelig somlet meg til å gjøre istand vogna med bag, voksipose osv.. og når jeg hadde kledd på Leoh og lagt han i vogna, og skulle bare pumpe hjulene så oppdaget jeg at det ene hjulet var helt vinglete:eek::( dumme vogn! :p så da dro vi inn igjen!

Snuppetuppa satte seg i go'stolen når hun kom hjem fra barnehagen:p
Vis vedlegget 37560
Vis vedlegget 37561
hihi, så laidback der hun sitter å slapper av i stolen sin! :D

Hehe takk:) koselig å høre (eller lese blir vel mer riktig):p;) har mye mer krefter og energi nå enn det jeg har hatt på flere måneder;):D hehe.. men kunne godt vært litt sprekere:p
jeg er også helt imponert!!! Jeg lå langflat mesteparten av dagen to uker etter fødselen :eek: :p ;)

jeg er også helt imponert!!! Jeg lå langflat mesteparten av dagen to uker etter fødselen :eek: :p ;)

Haha gjorde det samme når jeg fikk Emira:eek::p tror ikke jeg orket nesten noe husarbeid de første 3-4 ukene den gangen!;)
men takk:D hjelper godt å ha barn som sover om nettene:D hurra for sovedyr! :P

Haha gjorde det samme når jeg fikk Emira:eek::p tror ikke jeg orket nesten noe husarbeid de første 3-4 ukene den gangen!;)
men takk:D hjelper godt å ha barn som sover om nettene:D hurra for sovedyr! :p
hehe, ja, det hjelper nok godt på! Håper jeg får teste det ut neste gang :P Hermine måtte vekkes hver 3.time på natta for mat pga hun gikk så mye ned i vekt o_O OG det tok 1 time å vekke henne + amme så var riiimelig sliten kan man si :P ...og når vi kunne slutte å vekke henne begynte hun å våkne av seg selv etter 3-4 timer for å få mat, eller slå av en prat ;)

Hehe, skjønner jeg godt:-) Synd søstra mi bor så langt unna, men du har dine nære, hadde du ikke?:-)
Alle bor i byen her :) de to yngste går i samme Bhg som T, og de eldste på skolen rett ved her :)

hehe, ja, det hjelper nok godt på! Håper jeg får teste det ut neste gang :P Hermine måtte vekkes hver 3.time på natta for mat pga hun gikk så mye ned i vekt o_O OG det tok 1 time å vekke henne + amme så var riiimelig sliten kan man si :P ...og når vi kunne slutte å vekke henne begynte hun å våkne av seg selv etter 3-4 timer for å få mat, eller slå av en prat ;)

Uff, ja det må ha vært slitsomt! Tar jo så lang tid å bare amme, også blir man jo ekstra trøtt:oops: Emira var sånn at hun ville kun sove i armene mine på natta, ellers våkna hun etter en halv time.. så da satt jeg der hele natta da, med ungen i armene og så på tv mens jeg prøvde alt jeg kunne for å ikke sovne, for var redd jeg skulle miste hun om jeg sovna :P haha..

Haha lille luringen din, tenkte sikkert at nå har du vekt hun såpass lenge, så nå skulle hun ta igjen:p haha om det var for mat eller prat;):P

Back
Topp