Monday it is:D

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Da var det blitt mandag og ny uke igjen:)
Igår var vi hos et vennepar av oss og koste oss:) Vi blei klissvåte alle mann, da vi var ute 2 timer i striregn;) men det var moro og leke i søledammen og med gjørmen ikke minst:D
Nå er det jeg og Emmeth som er hjemme og han våkner nok veldig snart tenker jeg:)
Idag skal det vaskes og vaskes litt til, ikke fått gjort en døyt i helga!:p
Hva er deres planer for dagen? Håper dere alle har hatt en koselig helg:)

Ønsker dere alle en flott og trivelig dag:)

God morgen! :)
Hermine våkna 06.45, hun er fortsatt på sommertid :eek: for vanligvis sover hun til ca 07.30 ;)
OG lilletrollet har eksplodert i språkutviklinga de siste to dagene og skravler/babler altså i ETT heeele dagen :eek::p Nesten litt slitsomt på morran ;)
Nå drikker jeg litt kaffe og så skal vi snart gå til bhg, så skal jeg gå til universitetet etterpå:)

Ha en fin dag!

*Surfer mobilt*

Heisann, håper dere får en fin dag sammen:-)

Jeg og nasse har nettopp spist frokost, hun sov til 07.15 ny tid, så det er jo ganske bra:-) Men hun var mye urolig i natt, som hun pleier å være når hun legger seg overtrøtt.

Jeg skal på svangerskapskontroll etterpå, den er jeg litt spent på, skal diskutere bekkenløsninga med legen og veien fremover.
Spent på hvor medgjørlig han er, det virker ikke helt som han mener bekkensmerter er noe big deal. Etterpå MÅ jeg se etter bursdagsgave til pappa og nevøen min, utsatt det lenge nå siden det er så pes å gå i byen. Været er i hvertfall strålende, så utgangspunktet er jo bra:-)

Hallo!!
T er levert i Bhg, mannen reist på øvelse og Lillebror og jeg er klare for rydding til besøk! VSker klær, baker knekkebrød og skal rydde soverommene :)
Vi får ikke besøk før i kveld. Men det er nok å gjøre. Må utenfor byen med buss for å hente bilen også. Det gikk ikke buss når mannen måtte til jobben for å pakke, så bilen står der. Og handle. Kos med besøk, men nå stresser jeg litt :-p
Har bedt oss selv på middag hos mamma i morgen da, så da blir det en rolig dag med lek og utekos med besøket :)
Håper alle får en fin dag!

Hermine våkna 06.45, hun er fortsatt på sommertid :eek: for vanligvis sover hun til ca 07.30 ;)
OG lilletrollet har eksplodert i språkutviklinga de siste to dagene og skravler/babler altså i ETT heeele dagen :eek::p Nesten litt slitsomt på morran ;)
Nå drikker jeg litt kaffe og så skal vi snart gå til bhg, så skal jeg gå til universitetet etterpå:)

Ha en fin dag!

*Surfer mobilt*

Hermine har alltid vært litt foran på språkfronten synes jeg:D Hihi! Lille flinke skravlegåsa<3 Emmeth babler fortsatt babyspråk for det meste, men forstår når man snakker til han f.eks" kom hit" " vil du ha kjeks?" Han svarer tilbake med lyder som jeg vet betyr ja, eller nei, men prøver og få han til og svare:)
.
hehe, Emmeth er og fortsatt på sommertid;)han sto opp litt over 8 og pleier og sove til 9:p En kopp kaffe MÅ til på morran:) Sitter selv og nyter en kopp kaffe nå;) Emmeth er lagt for den første luren sin og jeg har rydda litt i tegneskapet til tullene og har ordna 2 mapper, en blå og en grønn til hver:) Så har de litt orden i tegningene sine:)

Vask med 5 sett med regntøy er satt på og skal vaske 4 vasker til. Støvsugeren måtte fram emd en gang vi sto opp idag, for en sandkasse det var her:o

Ha en fin dag på uni:)

Hermine har alltid vært litt foran på språkfronten synes jeg:D Hihi! Lille flinke skravlegåsa<3 Emmeth babler fortsatt babyspråk for det meste, men forstår når man snakker til han f.eks" kom hit" " vil du ha kjeks?" Han svarer tilbake med lyder som jeg vet betyr ja, eller nei, men prøver og få han til og svare:)
.
hehe, Emmeth er og fortsatt på sommertid;)han sto opp litt over 8 og pleier og sove til 9:p En kopp kaffe MÅ til på morran:) Sitter selv og nyter en kopp kaffe nå;) Emmeth er lagt for den første luren sin og jeg har rydda litt i tegneskapet til tullene og har ordna 2 mapper, en blå og en grønn til hver:) Så har de litt orden i tegningene sine:)

Vask med 5 sett med regntøy er satt på og skal vaske 4 vasker til. Støvsugeren måtte fram emd en gang vi sto opp idag, for en sandkasse det var her:eek:

Ha en fin dag på uni:)
du det er veeeldig mye babyspråk altså!!! ;) Hun skravler og babler, og fører laaange samtaler både med oss og lekene sine, men for det meste skjønner jeg ikke et kvekk av hva hun sier :P Innimellom kommer det noen forståelige ord da, som i morges når hun erklærte "æ gå" og så gikk hun ;) :D

Så systematisk du er da, og får ryddet i sakene til jentene :) 5 sett med regntøy??? :eek: Det var mye regntøy det :P

Heisann, håper dere får en fin dag sammen:)

Jeg og nasse har nettopp spist frokost, hun sov til 07.15 ny tid, så det er jo ganske bra:) Men hun var mye urolig i natt, som hun pleier å være når hun legger seg overtrøtt.

Jeg skal på svangerskapskontroll etterpå, den er jeg litt spent på, skal diskutere bekkenløsninga med legen og veien fremover.
Spent på hvor medgjørlig han er, det virker ikke helt som han mener bekkensmerter er noe big deal. Etterpå MÅ jeg se etter bursdagsgave til pappa og nevøen min, utsatt det lenge nå siden det er så pes å gå i byen. Været er i hvertfall strålende, så utgangspunktet er jo bra:)

Vel, det kan han legen din bare stappe opp ett visst sted, for bekkenløsning er forferdelig smertefullt og hemmende:( Håper du finner fine gaver til både pappa og nevøen;) Herlig med flott vær og solskinn, her er det for det meste overskya og er lova 40 mm regn i ettermiddag..

Hallo!!
T er levert i Bhg, mannen reist på øvelse og Lillebror og jeg er klare for rydding til besøk! VSker klær, baker knekkebrød og skal rydde soverommene :)
Vi får ikke besøk før i kveld. Men det er nok å gjøre. Må utenfor byen med buss for å hente bilen også. Det gikk ikke buss når mannen måtte til jobben for å pakke, så bilen står der. Og handle. Kos med besøk, men nå stresser jeg litt :p
Har bedt oss selv på middag hos mamma i morgen da, så da blir det en rolig dag med lek og utekos med besøket :)
Håper alle får en fin dag!
hehe, ha en fin busstur da :P Hermine synes det er SÅ stas å kjøre buss, sier "brrr,brrrr" hele tiden mens vi sitter på :P ;)

hehe, ha en fin busstur da :p Hermine synes det er SÅ stas å kjøre buss, sier "brrr,brrrr" hele tiden mens vi sitter på :p ;)
Ja Eskil også digger det :D
Vi har bare så dårlig tid i dag. Jeg har gjort mye hjemme nå, men føler at jeg har SÅ mye igjen.

Vel, det kan han legen din bare stappe opp ett visst sted, for bekkenløsning er forferdelig smertefullt og hemmende:( Håper du finner fine gaver til både pappa og nevøen;) Herlig med flott vær og solskinn, her er det for det meste overskya og er lova 40 mm regn i ettermiddag..

Jeg ble lykkelig overrasket, han SÅ faktisk hvor plaget jeg var, og insisterte selv på 100% sm videre. Jeg føler noen stener falt fra skuldrene nå, dette har bekymret meg veldig.
Fikk handlet til pappa, men orket ikke mer gåing etter det, spørs om nevøen må få penger i gave:-)

Ha en fin dag!

*Surfer mobilt*

Så gøy at hun prater, legg gjerne ut en snutt om du er heldig å få det på film:-)

Jeg ble lykkelig overrasket, han SÅ faktisk hvor plaget jeg var, og insisterte selv på 100% sm videre. Jeg føler noen stener falt fra skuldrene nå, dette har bekymret meg veldig.
Fikk handlet til pappa, men orket ikke mer gåing etter det, spørs om nevøen må få penger i gave:)
SÅ bra du blir forstått! :D :D
Det er lov å gi penger og ;)

SÅ bra du blir forstått! :D :D
Det er lov å gi penger og ;)

Ja, jeg er så glad nå:-) Det vil nok falle i smak, da får han jo kjøpt seg noe selv:-) Hvor mye pleier dere å gi hverandres barn?

Nå måtte jeg ha meg en spise- og kaffepause fra ryddingen.
Jeg er ferdig med 1. etasje, bortsett fra å støvsuge gangen. Så må jeg spesielt rydde på rommet til T, hvor besøket også skal sove, men det viktigste blir å ordne sengene og rydde litt leker.
Og så MÅ badet oppe taes. Badet nede er erklært til vaskerom og klesvasken henger nå der, så da slipper jeg å tenke på at det bør være strøkent om noen skal bruke toalettet der :p :o
Mannen ringte og kunne meddele at det hadde blitt noen forandringer på et kurs han skal på - så vi ses nesten ikke frem mot jul :p Juhu!
Hvilket betyr at jeg ikke får jobbet så mye... Eventuelt jobbe alle helgene han er hjemme...Spørs om jeg må alliere meg med med familien for å få jobbet noen kvelder i ukedagene...

Ja, jeg er så glad nå:) Det vil nok falle i smak, da får han jo kjøpt seg noe selv:) Hvor mye pleier dere å gi hverandres barn?
Ikke veldig mye egentlig... Har ingen fast sum, det kommer an på hva de ønsker seg. Men 200 +/-

Ikke veldig mye egentlig... Har ingen fast sum, det kommer an på hva de ønsker seg. Men 200 +/-

Pleier å gi noe rundt der jeg også, det er jo så mange, sju stk:-) Hvor mange tantebarn har du?

Pleier å gi noe rundt der jeg også, det er jo så mange, sju stk:) Hvor mange tantebarn har du?
Ja det blir mye penger. PLuss at vi har en 5-åring som stadig blir bedt i bursdag :p De gir vi som regel ikke for over 100 kroner til!
Jeg har 4 tantebarn =) En niese og tre herlige nevøer :D

Ja det blir mye penger. PLuss at vi har en 5-åring som stadig blir bedt i bursdag :p De gir vi som regel ikke for over 100 kroner til!
Jeg har 4 tantebarn =) En niese og tre herlige nevøer :D

At disse små skal i bursdag har jeg helt glemt:eek: Synes det er bra dere har den regelen, 100 kr er mer en nok:)
Herlig med tantebarn, kommer enda ikke over at jeg skal få ett til, og at søstersen skal få et yngre barn enn meg:D

At disse små skal i bursdag har jeg helt glemt:eek: Synes det er bra dere har den regelen, 100 kr er mer en nok:)
Herlig med tantebarn, kommer enda ikke over at jeg skal få ett til, og at søstersen skal få et yngre barn enn meg:D
Jeg har så lyst på flere tantebarn jeg :D

Jeg har så lyst på flere tantebarn jeg :D

Hehe, skjønner jeg godt:-) Synd søstra mi bor så langt unna, men du har dine nære, hadde du ikke?:-)

Back
Topp