Moldetreff *OPPDATERT* igjen

Vil bare si tusen takk for en hyggelig dag til dere som kom på treff i Molde i dag. Kjempekos å treffe dere..... Men neste gang reservere vi bord[:D]

Å himmel å hav for noen nydelige barn som møtte opp sammen med sin mamma[:)]

tror vi var 9 eller 10 ja [:D] var kjekt å treffe dere alle sammen [:D] fikk ikke prata så mye med alle da men [8D] sånn er det! [:)]

håper det ikke blir altfor lenge til neste treff [:D]

koselig på treffet ja[:)] 
Sorry at jeg møte stikke så tidlig, men var ikke hellt i form og parkeringen holdt på å gå ut[:)]
Men må ikke være lenge til neste treff da[:)][:)]

Trenger ikke drøye det så lenge.... [:)]
Jeg har iallefall nok av tid[:)]

ORIGINAL: sovik

Takk for hyggelig treff ja. Kjempe koselig[:)]

vært kjempe aritg å vært med dere!! såg først nå dette treffet!
Jeg synes alt er døds-spennende nå![:D]

neste gang kaster du deg med da vettu SolM[:)]
Er en utrolig spennende tid du er inne i da[:)]

hadde vært kjempe kjekt, men jeg er jo ganske tidlig enda da.. Men d å være i 2 trimester er bare helt syyykt! [:D]

vi er med på alt så sant det passer[:D]

ORIGINAL: FruNette

Jeg kan godt fikse et treff her hjemme igjen (har hatt det en gang før).

Hvis dere lover å ikke tegne i sofaen med penn.. ha ha ha [:D] Men lov å rote på gulvet da! Har vugge, seng, stellebord og leker her til de som trenger det.
Er noen intr. i sjarmtrollparty demonstrasjon? Tenkte å ha det en dag, enten med barselgrupp..eller herfra? Kjenner ei som driver med det. Tenkte å kjøpe noe nytt til Louise.

Jeg lover å ikke tegne i møbler eller på vegger[:D][:D]

jeg er med vettu[:D]  skal prøve og ikke tegne[8D]

Hvis det er slik at du vil ha oss gærninger hjemme hos deg så får du skrike ut om en dag det psser for deg.... stiller gjerne på party jeg om det blir det å[:)]

ORIGINAL: Liina

Jeg er med på alt [:D] Og du vet jo at jeg ikke tegner på møblene dine FruNette [8D]

Jeg hadde forresten store planer om å komme på treffet, men så ringte de fra barnehagen å sa at gutten min hadde spydd så jeg måtte holde meg hjemme [&:]

Leit å høre da..:S
Men du??
Jeg tror sannsynlighet for at vi møtes er stor på fødestuen!! :P
Kjempe artig!!
Nei vært kjekt med ett treff til for å kunne prata litt før den tid ja.. ^^

Back
Topp