Moldetreff *OPPDATERT* igjen

ORIGINAL: undrendeigjen

siden Fole godt fungerer for dere med små barn så stemmer jeg for den... og nå har til og med jeg greid å lokalisere den[:D]   skal jeg legge inn den som treff sted da.... skrik ut... oppdaterer litt senere i kveld[:D]

Høres flott ut... [:D]  (men vil gjerne vite hvor i Molde den er.....  [:o])

ORIGINAL: Lisfje

siden Fole godt fungerer for dere med små barn så stemmer jeg for den... og nå har til og med jeg greid å lokalisere den[:D]   skal jeg legge inn den som treff sted da.... skrik ut... oppdaterer litt senere i kveld[:D]

Glem det...fant det ut selv [:D]

å så jeg å forklare da... hvis du parkere ved Egon... på nedsiden av storgata så skal du opp gata på hjørnet av hotellet.... altså...hvis du kommer fra moldetorget mot stadion så skal du til høyre rett etter sport en (mellom sport 1 og aleksandra hotell) og så er det i toppen av bakken der

skjønte du noe av dette rotet tro??

I dag er jeg rett og slett bare treg[:D][:D]

I dag er jeg rett og slett bare treg[:D][:D]

Hehe..noen dager er det bare sånn [;)]

ORIGINAL: Zera

ORIGINAL: Mamman t Marius

Jeg kan kanskje bli med[:)]

Supert[:)] Hvilken dager passer for deg da?

Egentlig alle dager,siden jeg går hjemme i permisjon[8D]

Er det noen som kan forklare meg med teskje hvor den cafe'en er hen?[8D]

kan prøve men er elendig på slikt[;)]

Hvis du kommer bort storgata fra moldetorget så skal du svinge opp til høyre ved hotell aleksandra... altså i begynnelsen av hotelet.... ([;)]mellom hotellet og sports butikken)
Den ligger på venstre side da ... ett stykke oppi der

kan prøve men er elendig på slikt[;)]

Hvis du kommer bort storgata fra moldetorget så skal du svinge opp til høyre ved hotell aleksandra... altså i begynnelsen av hotelet.... ([;)]mellom hotellet og sports butikken)
Den ligger på venstre side da ... ett stykke oppi der

Takk![:)]
Skjønnte hvor det er hen nå[:)]

Er kanskje med,men sier fra hvis jeg ikke kan[8D]

Flott[:D]
Dess flere dess bedre[:D]

hei [:)]
er ny innpå her så kjenner egentli ingen..
men har litt lyst å bli med, kjenner ikke så mange me små barn.. hihi [:)]

Jeg kan nok ikke denne uken...

jeg vil jeg vil men kan ikke...da er jeg ikke hjemme[:'(]

så herlig at flere vil bli med.. [:D]
Absolutt alle som har lyst og kan er selvfølgelig hjertelig velkommen... og kan dere ikke denne gangen hadde det vært supert å få til flere treff[:D]

jeg tror vi kan komme, vi er i myye bedre form begge to. bare litt snørr i nesa og sånn, men sånn er det jo [;)][:D]

Begynner å bli en god stund siden jeg har vært her inne nå, men blir gjerne med på treff vis jeg er ferdig på skolen til da...[:)] Sander er i b.hagen så han blir ikke med..

ORIGINAL: FruNette

Håper ikke så mange dropper ut da [:D]

håper ikke det.

Jeg stiller i morgen i hvertfall[:)]

vi og AnneEmilie komme!!![:D]

Back
Topp