Moldetreff *OPPDATERT* igjen

undrendeigjen

Gift med forumet
Er det noen i Molde eller omeng som har lyst til å bli med på treff. Ser det er arangert ett for de med babyer, men vi er ett par som ikke riktig har kommet dit ennå:-) Med eller uten barn... i magen eller utenfor magen... uansett.. noen som viL kaste seg med?

Vi samles Onsdag 18 februar klokken 12 på Fole Godt:-)
Så da håper jeg så mange som mulig kaster seg med.... gi ett hint da så har vi en viss peil på hvor stor en gjeng vi blir[:D]

jeg kommer!![:D][:D]

Jeg kan kanskje bli med[:)]

ORIGINAL: Mamman t Marius

Jeg kan kanskje bli med[:)]

Supert[:)] Hvilken dager passer for deg da?

Skulle gjerne blitt med, men denne helga er siste helga jeg er hjemme før fødselen. Og den er stappfull av "begivenheter"
Men dere må kose dere!!! [;)]

hva med onsdag den 18 da?

Å så supert da[:)] da må vi prøve å få til et treff neste uke..

bare et forslag: Onsdag neste uke på Blå? i 12 tiden eller noe?

ORIGINAL: undrendeigjen

hehe[:D] Skrev det nettopp.....

ORIGINAL: Kimsi

Skulle gjerne blitt med, men denne helga er siste helga jeg er hjemme før fødselen. Og den er stappfull av "begivenheter"
Men dere må kose dere!!! [;)]

satser på flere treff og da får du kaste deg med når du har født
Spennende helg da:-)
Og riktig lykke til med den store begivenheten

ORIGINAL: Zera

så det nå... [:D] Er litt treg i dag...

så det nå... [:D] Er litt treg i dag...

hehehe[:D]

Skal vi si neste onsdag den 18 klokka 12 på Blå da eller??
HYL ut om det ikke passer folkens[:)]

Høres veldig greit ut[:D]

Onsdag 18 klokken 12 på Blå it is:-)

Høres ok ut for min del...men Adrian blir med da, for han har ikke barnehagedag på onsdager [:)] Håper det er OK?

ORIGINAL: Lisfje

Høres ok ut for min del...men Adrian blir med da, for han har ikke barnehagedag på onsdager [:)] Håper det er OK?

ja,klart det[:)]

ORIGINAL: FruNette

Jeg kommer! Har med lille Erik. Louise er i barnehagen den dagen [:)]

Men Blå, er det den beste plassen? Sist jeg var der, hadde de satt opp noen greier der barnevognene står..ved sofaene.. og i restaurant delene fikk vi ikke lov til å sitte sist.

hmmmm... det er jo lite praktisk for dere med barnevogn... Er det noen annen plass da?

Men Blå, er det den beste plassen? Sist jeg var der, hadde de satt opp noen greier der barnevognene står..ved sofaene.. og i restaurant delene fikk vi ikke lov til å sitte sist.

hmmmm... det er jo lite praktisk for dere med barnevogn... Er det noen annen plass da?

Er jo Petrines da........der er det jo relativt stille og rolig og koslig.. Ikke mye folk der på dagtid, og god plass.

ORIGINAL: Lisfje

Er jo Petrines da........der er det jo relativt stille og rolig og koslig.. Ikke mye folk der på dagtid, og god plass.

Hvor er det da?

Fole godt er jo en ny og flott cafè med stort lekerom for de som vil ha det. Vet mange bruker å dra dit på barseltreff.

Også er det jo også fint på Petrines sikkert..mange år siden jeg har vært der [:D] Og cafèen på Moldetorget på toppen er stort.

Den har jeg ikke hørt om! [:D] Hvor ligger den? (Fole godt)
Den på Moldetorget syns jeg blir litt dum med tanke på sitteplasser og at det ikke er noe særlig "privat"...veldig åpent syns jeg....

siden Fole godt fungerer for dere med små barn så stemmer jeg for den... og nå har til og med jeg greid å lokalisere den[:D]   skal jeg legge inn den som treff sted da.... skrik ut... oppdaterer litt senere i kveld[:D]

Back
Topp