Modningstegn

Rocksy

Andre møte med forumet
Hei :)
Er det flere som har begynt å få modningstegn?
Jeg har fått økt nedpress, mensmurringer, enda mer kynnere, stikninger og enda mer utflod de siste dagene.
Synes det er tidlig, håper ikke jeg må gå sånn som dette i 8 uker til :wideyed:
 
Bare i uke 29 her, men har en god del mer kynnere for tiden og plutselig kommer det noen ilende nervesmerter helt nederst i livmoren. Er litt nysgjerrig på hvordan lillebror ligger, om hodet ligger nedover og presser på noen nerver
 
Har det samme som du skriver. Hatt det i ca 2 uker nå. Jeg er 31+1. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg. Kontrollen på sykehuset for 1 uke siden viste at jeg ikke var moden i det hele tatt og livmorhalsen var 3 cm og lukket. Så de mente at det bare var babyen som styrer og ordner og forbereder kroppen til fødsel, selv om jeg ikke er moden.
 
Har det samme som du skriver. Hatt det i ca 2 uker nå. Jeg er 31+1. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg. Kontrollen på sykehuset for 1 uke siden viste at jeg ikke var moden i det hele tatt og livmorhalsen var 3 cm og lukket. Så de mente at det bare var babyen som styrer og ordner og forbereder kroppen til fødsel, selv om jeg ikke er moden.


Uff da blir ventetiden veldig lang da.. :meh: satser på noen bedre dager også :)
 
Uff da blir ventetiden veldig lang da.. :meh: satser på noen bedre dager også :)

Jeg syns tiden går drit fort jeg :p Forventer heller ikke at fødselen skal starte selv siden jeg ble satt i gang på overtid sist, så blir sikkert bare kjempe sjokkert om det starter selv :) :p
 
Jeg er 30 + 0 i dag og har knapt hatt kynnere. Ikke noe nedpress, mensmurringer eller stikninger. Har veldig mye utflod, men det er pga. en soppinfeksjon jeg ikke får bukt med. :(
 
30+4 og stort sett de samme tegnene som er beskrevet. Er ikke stressa, for jeg husker at jeg tok alt som et tegn på at noe var i gang mange uker før storesøster kom til verden. Hadde enormt mye nedpress med henne, typ slik at jeg måtte dra fra butikken med full handlekurv, uten å fullføre handelen. Nedpress kommer vel mye av babyens stilling. Kroppen bruker nok lang tid på modning, noe som kan de tid til annen være frustrerende.
 
Back
Topp