Da blir det inn på føden for å få en sjekk[emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det inn på føden for å få en sjekk[emoji33]
Lykke til!Da blir det inn på føden for å få en sjekk[emoji33]
Lykke til!
Hold oss oppdatert når du kan og orker.![]()
Lykke tilTakk[emoji173]️ ting drar ut i tid. Har oppdatert i dagboken min. Nå skal jeg bare sooooove mens jeg kan

Konstant nedpress nå [emoji51] magen er mye hard. Stikker en del i tissen. Heia heia!
Spennende[emoji16][emoji16][emoji16]
Hatt noen tak som minner om rier nå i kveld [emoji51] men de er ikke regelmessig og varer altfor kort!
Hvordan går det med deg??
Men du? Flergangsfødene trenger ikke ha regelmessige rier. Dersom det er nok «trøkk» i dem ville jeg tatt en sjekk.
Hos meg er de veldig svake. Og kommer heldigvis med langt mellomrom. Så jeg skal sove inatt, IKKE føde[emoji6]
Styrken varierer. Men absolutt ikke vondt vondt ennå.![]()
Hopper i seng nåskal fikse vippene mine i morgen kl 13. Heldigvis er det på vei til Haukeland [emoji23][emoji23]
Hvordan har natten vert?[emoji4]
Så spennende tider nå assa[emoji3] Føler det er flere som snart er imål her inne nå[emoji847] Hvordan har natten vært hos dere Christine og Verpesyk90?[emoji51] Kjenner dere noe mere?[emoji3]
Selv skal jeg på førsamtale imorgen til pks på tirsdag. Men blir ikke forundra om hun kommer tidligere[emoji39]
Sykt mye nedpress, sterke menssmerter og mmyyye rennende utflod (sorry detaljer)
Så blir ei spennende helg[emoji13]
Våknet et par ganger av smertene, men så dabbet det av og da har jeg sovet godt!
Så får se hva som skjer i dag. Altfor spennende dette [emoji86][emoji86][emoji86]
Masse lykke til iallfall og håper du snart har den lille i armene dine[emoji3][emoji847]
Så spennende tider nå assa[emoji3] Føler det er flere som snart er imål her inne nå[emoji847] Hvordan har natten vært hos dere Christine og Verpesyk90?[emoji51] Kjenner dere noe mere?[emoji3]
Selv skal jeg på førsamtale imorgen til pks på tirsdag. Men blir ikke forundra om hun kommer tidligere[emoji39]
Sykt mye nedpress, sterke menssmerter og mmyyye rennende utflod (sorry detaljer)
Så blir ei spennende helg[emoji13]