Modningstegn?

Konstant nedpress nå [emoji51] magen er mye hard. Stikker en del i tissen. Heia heia!

Hatt noen tak som minner om rier nå i kveld [emoji51] men de er ikke regelmessig og varer altfor kort!
Hvordan går det med deg??

Men du? Flergangsfødene trenger ikke ha regelmessige rier. Dersom det er nok «trøkk» i dem ville jeg tatt en sjekk.

Hos meg er de veldig svake. Og kommer heldigvis med langt mellomrom. Så jeg skal sove inatt, IKKE føde[emoji6]

Men du? Flergangsfødene trenger ikke ha regelmessige rier. Dersom det er nok «trøkk» i dem ville jeg tatt en sjekk.

Hos meg er de veldig svake. Og kommer heldigvis med langt mellomrom. Så jeg skal sove inatt, IKKE føde[emoji6]

Styrken varierer. Men absolutt ikke vondt vondt ennå.
b4b08c239f769f6d8c07981bad7fa9fd.png

Hopper i seng nå :p skal fikse vippene mine i morgen kl 13. Heldigvis er det på vei til Haukeland [emoji23][emoji23]

Så spennende tider nå assa[emoji3] Føler det er flere som snart er imål her inne nå[emoji847] Hvordan har natten vært hos dere Christine og Verpesyk90?[emoji51] Kjenner dere noe mere?[emoji3]

Selv skal jeg på førsamtale imorgen til pks på tirsdag. Men blir ikke forundra om hun kommer tidligere[emoji39]
Sykt mye nedpress, sterke menssmerter og mmyyye rennende utflod (sorry detaljer)
Så blir ei spennende helg[emoji13]

Hvordan har natten vert?[emoji4]

Så spennende tider nå assa[emoji3] Føler det er flere som snart er imål her inne nå[emoji847] Hvordan har natten vært hos dere Christine og Verpesyk90?[emoji51] Kjenner dere noe mere?[emoji3]

Selv skal jeg på førsamtale imorgen til pks på tirsdag. Men blir ikke forundra om hun kommer tidligere[emoji39]
Sykt mye nedpress, sterke menssmerter og mmyyye rennende utflod (sorry detaljer)

Våknet et par ganger av smertene, men så dabbet det av og da har jeg sovet godt! :)
Så får se hva som skjer i dag. Altfor spennende dette [emoji86][emoji86][emoji86]

38+0 i dag, og ingen murringer eller andre modningstegn. Har pks om nøyaktig en uke, og håper han holder seg inne til da. Hastekeisersnitt er jo alltid mer stressende og risikofylt enn planlagt keisersnitt.

Våknet et par ganger av smertene, men så dabbet det av og da har jeg sovet godt! :)
Så får se hva som skjer i dag. Altfor spennende dette [emoji86][emoji86][emoji86]

Masse lykke til iallfall og håper du snart har den lille i armene dine[emoji3][emoji847]

Jeg har fult av kynnere, kommer en ca hver gang jeg rører på meg.. men slik har det vært i dagesvis nå, så tror ikke de gjør noe annet enn å plage meg [emoji28]

Hvordan gikk det i dag?

Natten min har vert god. Har fått sovet delvis bra. Og føler meg med godt mot idag igjen[emoji23][emoji6] i går ville jeg bare gi opp[emoji12]
Murrer mye i magen, riene kommer å går, og har sykt mye nedpress. I tillegg har jeg hver gang jeg går på do kjempe mye slim. Set ut som slimproppen går hver gang. Skikkelig ekkelt. Skjønner ikke helt hvor alt dette slimet kommer ifra[emoji848] håper det er kroppen som jobber med åpning[emoji6]

Back
Topp