Modningstegn

Man skal kanskje ha regelmessighet i bakhodet ja, men hvis du har mye vondter over lang tid og mtp at du har født fort tidligere, så er det kanskje bedre å ta en tur til sykehuset for mye enn for lite..? Tenker jeg da [emoji14]

Joda, her er det modning opp etter øra, meeen har hatt det sånn de to tidligere svangerskapene og allikevel født langt over termin så tar det knusende med ro [emoji14] Skulle det faktisk gå over i fødsel så er det ikke sikkert at jeg skjønner hva jeg gjøre:hilarious:
E tenker au at et besøk formye er bedre;enn plutselig evt hjemmefødsel[emoji85][emoji85][emoji87][emoji87]

Kan jo være denne beibisen din er en luring og kommer litt før[emoji6][emoji6]skal krysse fingran for dæ[emoji378][emoji378]
 
Kynnere som er kraftigere og hyppigere enn tidligere, kan knapt gå 20 meter før magen blir knallhard. Får nedpress når kynnerne er på det verste og må stoppe opp for at de skal slippe taket. Har mye mensmurringer som kommer og går, slimproppen er delvis gått og jeg har plutselig fått myyye utflod.
 
E tenker au at et besøk formye er bedre;enn plutselig evt hjemmefødsel[emoji85][emoji85][emoji87][emoji87]

Kan jo være denne beibisen din er en luring og kommer litt før[emoji6][emoji6]skal krysse fingran for dæ[emoji378][emoji378]

Ja, det var det da, man vet jo aldri! Men hodet er ikke enig!:hilarious: Takk uansett :D
 
Ifølge gammal overtro kommer vi alle til å føde 7.juli da [emoji23][emoji23] da er d nemlig fullmåne [emoji23]


Du kødder!! Mamma har sagt i et par uker at hun skal komme 7.juli.. jeg har bare tenkt: ja ja vi får se da..

Men da kommer hun 7. Da gitt. :p
 
Du kødder!! Mamma har sagt i et par uker at hun skal komme 7.juli.. jeg har bare tenkt: ja ja vi får se da..

Men da kommer hun 7. Da gitt. :p

Haha- er d ikke greit å få vite d a? [emoji23] gleder meg til alle føder den 7 her inne, blir en lang fødeliste på samme dag p lese seg opp på [emoji23]
Jeg satser helt ærlig på termindato jeg, slipper jeg å gå tilbake på jobb før jeg må neste år [emoji85]
 
Haha- er d ikke greit å få vite d a? [emoji23] gleder meg til alle føder den 7 her inne, blir en lang fødeliste på samme dag p lese seg opp på [emoji23]
Jeg satser helt ærlig på termindato jeg, slipper jeg å gå tilbake på jobb før jeg må neste år [emoji85]


Joa, men jeg synes jo 7. Er sååå lenge til daaah, haha.

Det beste ville vel vært å født den dagen man går ut i permisjon? Da er jo ungen 3 uker eldre enn hva den vil være om den blir født til termin, når du først skal tilbake i jobb:)

Hvis ikke jeg tenker heeeelt feil her nå da
 
Joa, men jeg synes jo 7. Er sååå lenge til daaah, haha.

Det beste ville vel vært å født den dagen man går ut i permisjon? Da er jo ungen 3 uker eldre enn hva den vil være om den blir født til termin, når du først skal tilbake i jobb:)

Hvis ikke jeg tenker heeeelt feil her nå da

Da mister du jo tre uker med permisjon! Da starter dine uker før tiden- d er jo ikke så kult! Er dersom ungen kommer senere den kun vil være yngre!
Er d ikke slik a?
 
Lykke til med å knipe igjen når det begynner[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji6][emoji6]

Hahaha- Ånei, da er d motsatt [emoji23][emoji23][emoji23] men jeg går ikke og håper at noe skal skje før termindatoen [emoji23]
 
Har så mye kynnere nå at jeg er helt støl i magen! Gruer meg foe hver gang jeg kjenner de kpmmer vett..
 
Back
Topp