Mine kynnere gjør ikke det hvertfall.. [emoji12]Var det slik at all type kynnere gir seg når man endrer posisjon/stilling? Fra stående til sittende ol?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine kynnere gjør ikke det hvertfall.. [emoji12]Var det slik at all type kynnere gir seg når man endrer posisjon/stilling? Fra stående til sittende ol?
Var det slik at all type kynnere gir seg når man endrer posisjon/stilling? Fra stående til sittende ol?
Hadde det aldri med nr 1. Men nr 2 litt, og nå med nr 3. Helt ekstremt mye. Grunnen til at jeg vet at det ikke er ekte rier er at de ikke bygger seg opp i smerte. Altså at de ikke blir vondere og vondere og vondere. Disse riene jeg går med nå, gjør noe med livmorhalsen. Men det går ekstremt sakte. Dette vet jeg bare fordi jeg var inne på føden for en sjekk. Slitsomt. Og kan dessverre gå slik i flere uker[emoji853]
Ja! Det er mer kraft i de, og kjenner at knyter seg mer enn førNå har mine kynnere tiltatt i styrke. Er ikke rier altså, men merker særlig på natten eller når jeg går at magen strammer seg mye hardere enn før. De kommer også oftere nå.
2 uker til PKS ( 3 uker til termin).
Andre som merker endring i kynnerene?
Ja! Det er mer kraft i de, og kjenner at knyter seg mer enn før
Jeg har hatt kynnere i noen mndr, men de siste dagene har de virkelig tatt seg opp. Vanligvis har ikke kynnerne vært vonde, men det er de nå, samtidig som jeg har mensensmerter og murringer i korsryggen. Kommer og går i løpet av dagen og gir seg ikke ved stillingsendring, tipper dette er modningsrier - termin 19 januar. Håper hun kommer snart!
Oi, ja da skjer det mer hos deg enn hos meg.
Jeg har ikke pakket fødebagen, men tror jeg skal gjøre det nå snart sånn for sikkerhets skyld. Er din pakket?
Det høres akkurat som her, har tatt seg opp de siste to dagene. På kontroll hos jordmor i dag mente hun det var modningsrier. Har termin 14.januar.Jeg har hatt kynnere i noen mndr, men de siste dagene har de virkelig tatt seg opp. Vanligvis har ikke kynnerne vært vonde, men det er de nå, samtidig som jeg har mensensmerter og murringer i korsryggen. Kommer og går i løpet av dagen og gir seg ikke ved stillingsendring, tipper dette er modningsrier - termin 19 januar. Håper hun kommer snart!
Termin 1.02...Når har du termin? Er det første din eller har du flere barn?
Det høres akkurat som her, har tatt seg opp de siste to dagene. På kontroll hos jordmor i dag mente hun det var modningsrier. Har termin 14.januar.
Ja den er nesten ferdigpakket [emoji28] mangler bare tingene jeg pakker rett før vi drar, som toalettsaker etc.
Er det første din?
Er førstegangs, og vet ikke hva jeg skal kjenne etter. Eller hvordan jeg skal vite om det nærmer seg. De siste dagene har jeg merket mer til svake menstruasjonsliknende smerter, spesielt om kvelden. Og jeg har nok endel kynnere, for magen blir hard stadig vekk. Men jeg tviler på at det er modning/maserier, for det er ikke så vondt. Det er ikke menstruasjonssmertene heller. Så regner med at det tar tid før ting skjer her. 39+3 i dag og termin om akkurat en uke. Men vil gjerne gå en uke over tiden, det passer bedre med mannens jobb... Tror jeg er blant den eneste her inne som håper på overtid![]()
Nr 2. Jeg ble igangsatt 9 dager over termin sist. Er spent på om hun holder seg inne til PKS eller om hun kommer før. Enda virker alt rolig bortsett fra disse hardere kynnerne. Er nok modning på gang.
Kan jeg spørre hvorfor pks?