Modningsakupuntur

MarcusMamma

Forumet er livet
I dag skal jeg på første time :D då føler jeg at det faktisk nermer seg noe :) hååååper det er futt i nålene :P

Oooh så spennende :) gi tilbakemelding da. Hvordan har du bestilt det?

Det har jeg også begynt med! Hadde veldig god effekt av akupunktur mot kvalme tidligere i sv.skapet, så blir spennende å se hvordan det blir nå :)

Jeg fikk akupunktur mot bekkenløsning og ble kurert etter kun fire behandlinger. Lov å håpe at modningsakupunktur er like effektivt? Skal begynne med det neste onsdag... Blir spennende! :D

Hadde også min første "time" med modningsakupunktur på mandag. Det ble gjort hos jm, så ingenting jeg trenger å betale for. Skal på ny førstkommende mandag, og så uka etter det. Har ingen erfaring med dette fra før av, og har ikke hatt annen virkning på meg til nå annet enn at jeg ble trøtt (slappet av).

Noen som har noe erfaring de vil dele?

Prøve å huske og spørre jordmor om det i morgen :)

Fikk en lang behandling i dag, 1 time lå jeg med nåler (skal bare ligge 30 min) satt for modning, bekken, tarmer og pust. Hadde mye kynnere etterpå så velger å tro at det hjalp litt på :) by time om 1 uke

Fikk en lang behandling i dag, 1 time lå jeg med nåler (skal bare ligge 30 min) satt for modning, bekken, tarmer og pust. Hadde mye kynnere etterpå så velger å tro at det hjalp litt på :) by time om 1 uke
Hvordan har du det nå da, nå som det har gått noen timer?

Hatt litt kynnere og symfysen har vert bedre i natt (fikk nåler for det også) så har faktisk sovet greit i natt :)

Jeg hadde også min første time med modningsakupunktur denne uken. Allerede dagen etter kjente jeg stikking og murringer. Men som akupunktøren sa så vil d ikke nødvendigvis gjøre at jeg føder før termin, men at en får mer ro i kroppen, hjelper på modning og den kan korte ned åpningsfasen. :-) Jeg fikk også nåler for å få sove bedre, har sovet dårlig i flere mnd.

Back
Topp