Snart trebarns mamma
Flørter med forumet
Hei jenter. Har noen av dere prøvd modningsakupunktur før? Har det hatt noe effekt? Har tenkt mange ganger om jeg skal forsøke elr ikke. Er uke 37+2. Tredjegangs gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert forskjellig fra plass til plass. Men jeg betaler 400 kr pr gang.Hva betaler man for dette?
Hei jenter. Har noen av dere prøvd modningsakupunktur før? Har det hatt noe effekt? Har tenkt mange ganger om jeg skal forsøke elr ikke. Er uke 37+2. Tredjegangs gravid
Nå bruker de akupunktur på sykehuset også så en viss effekt har det nok hvertfall på noen.Det har ingen effekt utover at du kanskje(!) slapper av litt, og DET kan hjelpe, men spis heller en god middag, får deg en god natts søvn og unn deg noe godt til kaffen, det er mye billigere, og har akkurat samme effekt, bortsett fra at du slipper nåler og falske forhåpninger.![]()
Nå bruker de akupunktur på sykehuset også så en viss effekt har det nok hvertfall på noen.
Nei, det har ingen faktisk effekt utover å få dem som tror på det til å slappe av litt.
De bruker det kun mot problemer som går over av seg selv til slutt uansett, som f.eks et svangerskap..
Du finner ingen seriøse leger som anbefaler akupunktur mot alvorlige lidelser.
Tenk over det: Hvorfor i alle verden skulle akupunktur være noe annerledes enn at du gnir/trykker deg rundt omkring på kroppen, sitter på rumpa, går på beina osv?

Vil bare si at fastlegen til søstera mi bruker akupunktur mot migrene...
Nei, det har ingen faktisk effekt utover å få dem som tror på det til å slappe av litt.
De bruker det kun mot problemer som går over av seg selv til slutt uansett, som f.eks et svangerskap..
Du finner ingen seriøse leger som anbefaler akupunktur mot alvorlige lidelser.
Tenk over det: Hvorfor i alle verden skulle akupunktur være noe annerledes enn at du gnir/trykker deg rundt omkring på kroppen, sitter på rumpa, går på beina osv?
Jeg er veldig uenig faktisk. Jeg har hatt hypermesis hele svangerskapet og jeg spøy som en gris!! Flere ganger daglig! Mitt siste håp var akupunktur, noe jeg ikke hadde stor tro på i utgangspunktet. Men jaggu etter én behandling kastet jeg kun opp om morgenen, og etter tre behandlinger kastet jeg opp kanskje en gang i uka. Jeg skjønner at mange er skeptiske, og jeg vet at det ikke er alle som reagerer like bra på det. Men man skal være litt forsiktig med å være så bastant på at det bare er tull. Det er ikke alle som har positiv effekt av lystgass heller, men det fungerer for mange.
Sånn vil det alltid være!
Edit: med en gang jeg tok en litt for lang pause med akupunkturen kastet jeg opp like ofte igjen. Så er helt i orden at du er skeptisk altså, og det forstår jeg godt. Men ikke påstå at det bare er tull. For det redda svangerskapet mitt!![]()