Modningsakupunktur

Jeg bare googlet byen jeg bor i samt modningsakupunktur. Jeg har ikke dratt på det da jeg synes det var en stiv pris å betale - iallefall om man skulle gå noen ganger. Grunnet igangsetting i uke 38 har jeg også grått meg til at jordmor skal gjøre det på meg fra uke 36 :p jeg angrer meg sikkert på at jeg ikke brukte de pengene når jeg ligger og føder :p

Takk for svar! Får google litt jeg og da :)

Jeg var akkurat på første modnings akupunktur nå :)

Og, skal du så tett? Jeg skal neste mandag igjen. Er 35+3. Kjente at nålene virket.

Har du gått mange ganger? Det var første gangen for meg i dag. Var med forrige mann også. Hadde i alle fall rask fødsel med ham, så satser på at jeg slipper overtid og at fødselen ikke blir like lang som nummer en.

Har du gått mange ganger? Det var første gangen for meg i dag. Var med forrige mann også. Hadde i alle fall rask fødsel med ham, så satser på at jeg slipper overtid og at fødselen ikke blir like lang som nummer en.
Var første gang i dag:)
Hvor tidlig begynte du sist? Og hvor mange ganger var du? Slapp du gå over tiden?

Var første gang i dag:)
Hvor tidlig begynte du sist? Og hvor mange ganger var du? Slapp du gå over tiden?
Jeg tror jeg begynte rundt uke 36 sist. Han kom 9 dager før, ble på en måte satt i gang etter en ul på sykehuset hvor det endte med at de ville ta vannet. Fra riene startet til han var ute tok det 1 time og 10 minutter, så jeg var nok moden :)

Jeg har fått veldig mye kynnere i ettermiddag og kveld etter akupunkturen. Litt slitsomt, men regner med at det er kroppen som klargjør seg ;)

Det kan man vel ikke vite før man evt blir undersøkt vaginalt?!

Er det flere marsjenter som får modningsakupunktur for tiden? Jeg har nå vært to ganger, sover veldig godt samme dagen, og har fått litt mindre vondt i hoftene. Kjenner mye sterke kynnere samme dagen og mer nedpress. Hemoroiden har også blitt nesten borte :)

Er det flere marsjenter som får modningsakupunktur for tiden? Jeg har nå vært to ganger, sover veldig godt samme dagen, og har fått litt mindre vondt i hoftene. Kjenner mye sterke kynnere samme dagen og mer nedpress. Hemoroiden har også blitt nesten borte :)
Jeg skal prøve for første gang på onsdag :) veldig spent. er egentlig for søvnen sin del jeg skal, men om d blir fødsel av d også er bare bonus :P

Back
Topp