Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det er min plan for kontroll i morgen hvis de vil ikke gi meg time for igangsettning før helgSkal grine meg til det eller stripping på fredag om ikke fødselen er igang til da,,for jeg er så sliten...
Haha, det er min plan for kontroll i morgen hvis de vil ikke gi meg time for igangsettning før helg![]()
Mulig man kan få akupunktur for å modne sånn at fødselen setter i gang. Men det min fysioterapeut kaller modningsakupunktur har ingen ting med det å gjøreNei fandens oldemor, jeg har forstått at slik akupunktur er med på å få fortgang i modningen, men at man må være moden og ha litt åpning for at det skal ha effekt? Hmm... får ringe JMen som tilbyr det borti veien her å høre hva hun anbefaler![]()
Sniker litt jeg, synes det er så spennende å lese når det skjer så masse her inne.Jeg hadde modningsakupunktur med nr2. Begynte ikke før uke 38 da, gikk 4 ganger. Han kom tre dager etter termin. Men det gikk veldig fort. Gikk fra 7-10cm på en rie, og hun måtte holde han tilbake over flere pressrier. Jeg fikk kun en liten rift som trengte et pyntesting, men han var 1kg større(!!) enn storebror, og med han måtte jeg klippes.
Jeg har stor tro på at modningsak. kan ha god effekt på det området, så skal gjøre det denne gang også![]()