jeg fikk 3 behandlinger fra uke 35 til 38. den siste gangen fikk jeg også riestimulerende. det ville han ikke sette før jeg var over 38 uker. var vel 38 + 6 når jeg gikk siste gangen. skulle egentlig få ei behandlig til ei uke etter, men så langt kom jeg aldri [8D] da var nemlig junior ute [:)]
ikke direkte vondt, men ubehagelig.
merka ikke noe særlig etterpå. kunne bli litt slapp, men fikk beskjed om å være rolig også for best effekt [:)]
og, ja, foresten.. fødselen gik FORT når det først var i gang.. var på sykehuset flere ganger på sjekk siden jeg fikk rier som ble kraftigere og kraftigiere. siste gangen jeg var inn før fødsel hadde jeg 3 cm åpning (fødsel er i gang ved 4 cm). fikk spørsmål om jeg ville vente eller dra hjem. de mente det kom til å ta laaang tid. jeg følte meg igrunn veldig trygg på å dra hjem og gjorde det. tror jeg vra hjemme en halvtime før det gjorde så vondt at jeg følte vi måtte dra igjen. kom dit og hadde 7 cm åpning. jm spurte om jeg ville epidural, og jeg rakk ikke en gang å si nei før hun sa at "nei, det rekker vi ikke, for dette går fort" jeg kom på sykehuset 2130. 2230 gikk vannet og 2316 var han ute. [:D]
når jeg først kom sa jm "ja, her blir det baby den 30. på deg gitt". der tok hun feil [:D]